جایگزین مسیر

کرگر: سولسشائر را بابت نیمکت نشین کردن پوگبا تحسین می‌کنم.

by | آبان , ۶ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – جیمی کرگر اسطوره باشگاه لیورپول در برنامه‌ای که دوشنبه شب از شبکه اسکای اسپورت پخش شد، فیکس بازی ندادن پوگبا توسط سرمربی نروژی شیاطین سرخ را تحسین برانگیز دانست.

این هافبک فرانسوی برای سومین بازی پیاپی بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم بود که به بازی آمد. سولسشائر در این بازی ها از زوج فرد و اسکات مک‌تامینی در خط هافبک استفاده کرده است و برونو فرناندز پست شماره ۱۰ را در اختیار داشته است.

مدافع سابق لیورپول در این مورد می‌گوید:

واقعا سولسشائر را بابت نیمکت نشینی پوگبا تحسین می‌کنم. فرناندز و پوگبا نمی‌توانند خط هافبک را تشکیل دهند. آن‌ها نمی‌توانند در کنار هم بازی کنند.

خرید فن د بیک را درک نمی‌کنم. متوجه نمی‌شوم چطور قرار بود بازی کند یا کدام پست برای او بهترین است. به محض این که خریداری شد در ذهنم این بود که او در پست شماره ۱۰ بازی می‌کند. در آن پست برونو فرناندز را دارند و پوگبا نیز در آن پست بازی می‌کند.

حقیقتش این است که حضور مک‌تامینی و فرد برای تیم بهتر است ولی این زوج در خط هافبک به اندازه کافی خوب نیست که منچستریونایتد را تبدیل به یک مدعی برای قهرمانی در لیگ برتر کند.

مسئله اصلی برای من پوگباست و خیلی وقت است که اینطور می‌باشد. من با گری در این مورد موافقم که بهترین بازیکن برای پست ۱۰ فرناندز می‌باشد.

نمی‌دانم تا چه مدت اوله می‌تواند به بازی ندادن این خرید ۹۰ میلیون پوندی ادامه دهد. چنین مسئله‌ای برای سرمربی آسان نیست. پس سر انجام در یک مقطعی او به ترکیب اصلی باز می‌گردد و به نظر من زوج او و فرناندز هرگز جواب نخواهد داد.

۰ Comments