جایگزین مسیر

کریستیانو رونالدو: رئال بهتر از منچستر یونایتد است !

by | بهمن , ۱۷ , ۱۳۹۱

پیش از بازی رئال مادرید و منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان، کریستیانو رونالدو معتقد است که رئال مادرید نسبت به منچستر یونایتد تیم بهتری است.

رونالدو برای اولین بار پس از انتقال 80 میلیون پوندی خود از یونایتد به رئال مادرید که یک رکورد جهانی است، در مقابل تیم سابق خود قرار می گیرد.

اکنون رئال مادرید 16 امتیاز کمتر از رقیب سرسخت خود یعنی بارسلونا در لالیگا دارد، در حالی که شیاطین سرخ در حال حاضر صدرنشین بلامنازعه ی لیگ برتر هستند.

با وجود روند متضاد دو تیم، رونالدو به شکل مثبت به بازی در برابر مردان سر الکس فرگوسن نگاه می کند، اگر چه در سخنان او کمی احتیاط هم دیده می شود.

رونالدو به مجله ی رسمی یوفا گفت: ” من اعتقاد دارم که همه چیز به خوبی پیش می رود و به نظر من رئال مادرید تیم بهتری است. اما در حال حاضر ما باید در ورزشگاه خودمان آن را نشان دهیم، به دلیل که یونایتد یک اتحاد تیمی خوب دارد و همواره در سال های اخیر، آن را حفظ کرده است. ”

” آنها تیمی هستند که همیشه به خوبی بازی می کنند، هر سال آنها را در رتبه های بالای جدول می بینیم و بنابراین تیمی هستند که ما احترام زیادی به آنها می گذاریم. آن یک بازی بسیار دشوار است، به ویژه در منچستر. ”

رونالدو، که شش سال را در اولدترافورد به سر برده است ادامه داد:

” در واقع، من از قبل هم گفته بودم که معتقدم بعد از قرعه کشی با منچستر یونایتد بازی می کنیم.من می خواستم در برخی زمان های دیگر هم با آنها روبرو شویم. من خاطرات زیادی از زمان حضورم در آنجا دارم. ”

” این مسابقه ای خواهد بود که برای من بسیار احساسی است. من به مدت شش سال در آنجا بودم،دوستان بسیاری در آنجا دارم، مردم بازی من را با یک خوشحالی بزرگ نگاه خواهند کرد، آن یک بازی بسیار احساساتی خواهد بود. ”

رونالدو اظهار داشته است که در صورت گلزنی در مقابل یونایتد خوشحالی نمی کند و هنوز مربی سابق خود را بسیار تحسین می کند.

رونالدو گفت: ” او به من اساس فوتبال را آموخت. وقتی که فقط 18 ساله بودم به منچستر آمدم.او به بهترین شکل ممکن در زمان حضورم در آنجا، برای من مربیگری کرد و برای من او یکی از مهم ترین افراد در فوتبال است. ”

” من هنوز هم رابطه بسیار خوبی با او دارم و این بسیار خوب خواهد بود که دوباره او را می بینم. “

۰ Comments