جایگزین مسیر

کریس:شیاطین باید روحیه خود را حفظ کنند

by | بهمن , ۱۴ , ۱۳۹۲

کریس اسمالینگ می گوید بازیکنان منچستریونایتد باید زمانی که روز یکشنبه آینده در الدترافورد به مصاف فولهام می روند, همچنان روحیه مثبتی داشته باشند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ در شرایطی 9 فوریه در الدترافورد به مصاف فولهام خواهند رفت که هنوز در شوک شکست 2 بر 1 برابر استوک قرار دارند, اما اسمالینگ می داند که بازیکنان نباید اجازه بدهند این امتیازات باارزش در فصل جاری هدر بروند.

او گفت: هر امتیازی که ما ازدست می دهیم کار ما را سخت تر می کند. ما تنها می توانیم به بازی بعدی که پیش رو داریم فکر کنیم و تیم های دیگر نیز امتیاز ازدست خواهند داد, اما ما باید دیگر امتیاز ازدست ندهیم. ما نیاز داریم که فشار را بر روی تیم های دیگر بیاوریم.

“ما در بازی های پیش رو ابتدا با فولهام و سپس با آرسنال بازی داریم, به همین خاطر ما چند بازی بزرگ پیش رو داریم. هفته آینده به الدترافورد برمی گردیم و خوشبختانه هواداران کاملا پشت سر ما خواهند بود و این حمایت ما را به سمت بازی با آرسنال هدایت خواهد کرد.”

یونایتد با شکست برابر شاگردان مارک هیوز اکنون تا بازی با فولهام 7 امتیاز تا رده چهارم جدول فاصله دارد, اما اسمالینگ هنوز درباره کسب جواز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان خوشبین است.

“ما حقیقتا در این باره صحبت نکردیم(درباره لیگ قهرمانان) اما همه می دانیم که اگر هر اتفاقی بیافتد این مسئله حداقل هدفی است که ما مدنظر داریم. اگر ما بتوانیم به خط پیروزی برگردیم, ما بازیکنان لازم را داریم – واضح است که ما چند امتیاز روز شنبه ازدست دادیم اما اکنون یک هفته تا بازی بعدی فرصت داریم پس خوشبختانه می توانیم بچه ها را آماده کنیم و با تمام قدرتی که داریم وارد بازی بشویم.”

۰ Comments