جایگزین مسیر

کریس وودز گزینه اول مربی دروازبان ها در یونایتد

by | خرداد , ۷ , ۱۳۹۲

به نظر می رسد کریس وودز مربی جدید دروازه بان ها در منچستریونایتد خواهد شد

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دروازه بان اسبق تیم ملی انگلستان از سال 1998 به عنوان مربی دروازه بان ها در کادر مربیگری اورتون مشغول به کار است.

با رفتن اریک استیل از الدترافورد, این مربی اهل سوینزهد, گزینه اول در آمدن به الدترافورد و ملحق شدن به دیوید مویز در هدایت قهرمان لیگ برتر است.

وودز که به عنوان مربی دروازبان ها سابقه کار در تیم ملی آمریکا را نیز دارد, بزرگ شده کرتون است و در همان جا هم به مدرسه رفته است.

.

.

این مربی 53 ساله  در قهرمانی ناتیگهام فارست در جام اروپا و سوچر جام اروپا در سال 1979 عضوی از تیم ناتینگهام فارست بوده است.

او همچنین به همراه گلاسکو رنجرز توانسته 4 جام لیگ اسکاتلند را ببرد و با نورویچ دو بار قهرمان دسته یک شود.

وودز 43 بار سنگربانی دروازه تیم ملی انگلستان را در کارنامه خود دارد, و ذخیره پیتر شیلتون در جام جهانی 86 مکزیک و 90 ایتالیا بوده است.

او در رقابت های جام ملت های اروپا 1992 انتخاب اول مربی تیم ملی انگلستان برای حراست از دروازه سه شیرها بود و در آن مسابقات در دو بازی اجازه نداد توپ از دروازه اش رد بشود( کلین شیت کرده است).

در طول دوران بازی اش, وودز همچنین برای تیم های کوئینز پارک رنجرز, شفیلدونزدی, کولورادو راپیدز, ساوتهمپتون, برنلی و ریدینگ بازی کرده است

۰ Comments