جایگزین مسیر

کریک: آزمون مهمی پیش روی یونایتد قرار دارد

by | اسفند , ۲۴ , ۱۳۹۲

شیاطین سرخ ماه بسیار مهمی پیش روی خود دارند و پس از پیروزی 3 بر 0 برابر وست بروم اکنون سه دیدار حساس پیش روی خود دارند, سه دیدار خانگی که به نوعی سرنوشت یونایتد در فصل جاری را مشخص خواهد کرد. 

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – منچستریونایتد ابتدا باید امروز یکشنبه دیدار خانگی برابر لیورپول در لیگ برتر برگزار کند, سپس بازی برگشت لیگ قهرمانان برابر المپیاکوس را در الدترافورد انجام دهد و در پایان بازی حساس خانگی دیگری برابر منچسترسیتی از چارچوب رقابت های لیگ برتر انجام دهد.

مایکل کریک در این ارتباط به سایت رسمی منچستریونایتد گفت:

ماه مهمی پیش روی ما است, ما از این مسئله آگاه هستیم. پس از کمک به شیاطین سرخ برابر پیروزی برابر وست بروم در روز یکشنبه, اکنون بازی با لیورپول دیدار بعدی ما است و این دیدار بزرگی محسوب می شود. بدون توجه به اینکه این دو تیم چه جایگاهی در لیگ دارند, این دیدار مهمی محسوب می شود.

در سال های اخیر, با وجود این رقابت, ما بالاتر از آنها در لیگ قرار داشتیم و اکنون برعکس این شرایط حکمفرما است. اما من فکر نمی کنم جایگاه تیم ها در لیگ بر روی بازی تاثیر بگذارد. حتی اگر در صدر جدول حضور داشتیم و با آن فرم باید به مصاف لیورپول می رفتیم, باز همین حرف را میزدیم چون این مسئله تاثیر بسیار کمی دارد و اکنون هم همین شرایط حکمفرما است. باید بازی خوبی باشد و ما همه تمرکز خودمان را بر روی این بازی گذاشته ایم.

شیاطین سرخ عملکرد قابل قبولی در بازی برابر کریستال پالاس داشتند و همین بازی را نیز برابر وست بروم در هفته گذشته به نمایش گذاشتند اما مابین این دو دیدار در بازی رفت خود در لیگ قهرمانان برابر المپیاکوس بازی ضعیفی به نمایش گذاشتند و 2 بر 0 تن به شکست دادند. کریک معتقد است آن بازی تنها یک اتفاق بود.

من می دانم که ما در فصل جاری فراز و نشیب داشتیم اما من فکر می کنم عملکرد ما در بازی های اخیر بسیار خوب بوده است. بازی با المپیاکوس کمی همه را شوکه کرد و پس از آن ما تنها می خواستیم که به جایی که بودیم برگردیم. من فکر می کنم به این هدف در بازی برابر وست بروم انجام دادیم, به همین خاطر ما باید همین عملکرد را اکنون ادامه بدهیم.

دو بازیکن نقش حیاتی در پیروزی یونایتد برابر کریستال پالاس و وست بروم داشتند, هر دو این بازیکنان از خریدهای این فصل شیاطین سرخ می باشند. خوان ماتا و ماروان فلاینی, ماتا با پای چپ فوق العاده خود خلاقیت را به حملات یونایتد اضافه کرده است, در همین حین فلاینی کم کم به همه ثابت می کند که مهره ای ارزشمند در خط هافبک می باشد. هر دو این بازیکنان به احتمال زیاد در بازی برابر لیورپول از ابتدا در ترکیب یونایتد حضور خواهند داشت.

خوان و ماروان هر دو در بازی برابر وست بروم عالی بازی کردند. در حال حاضر دو بازی پشت سر هم در لیگ انجام داده ایم که در هر دو آنها این دو بازیکن عالی عمل کرده اند – بازی با پالاس و اکنون در دیدار برابر وست بروم. اما در حالیکه این دو بازیکن از لحاظ انفرادی عالی کار کرده اند, من فکر می کنم در کل, در مقام یک تیم, ما در حملات بسیار خطرناک ظاهر می شویم.

عملکرد تیم در بازی برابر وست بروم بهتر از بازی برابر پالاس بود, به همین خاطر ما باید این ویژگی را در بازی های بزرگی که در این ماه مهم داریم, حفظ کنیم.

۰ Comments