جایگزین مسیر

کریک از بازی در کنار ماروان لذت می برد

by | شهریور , ۲۷ , ۱۳۹۲

مایکل کریک در مصاحبه پس از بازی گفت که از بازی در کنار ماروان فلاینی لذت می برد. این دو بازیکن در پیروزی شیاطین سرخ برابر بایرلورکوزن زوج خط میانی یونایتد را تشکیل داده بودند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – فلاینی در اولین بازی خود برابر شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان نمایش چشمگیری داشت. شیاطین سرخ توانستند با نتیجه 4 بر 2 بر رقیب آلمانی خود غلبه کنند.

کریک می گوید این ملی پوش بلژیکی به خوبی در تیم جا افتاده است و آمدن او به تیم, گزینه بی نظیر دیگری برای انتخاب بازیکن در خط میانه برای دیوید مویز فراهم کرده است.

کریک به شبکه باشگاه گفت: بازی کردن با او خوب است. حضور تاثیرگذاری او در میدان دارد. شما می توانستید امشب ببینید که او چقدر بازیکن مسلطی است و به ما ویژگی اضافه می کند که ما قبلا نداشتیم و این دقیقا همان چیزی است که شما می خواهید, یعنی گزینه های بیشتری برای انتخاب در ترکیب تیم.

“گاهی اوقات شما می خواهید به شیوه های متفاوتی بازی کنید و او این امکان را به شما می دهد.  داشتن چنین بازیکنانی هیچ گاه بد نیست. او بسیار آماده است و به خوبی در تیم جا افتاده است. او بازیکن بی نظیری است و ما بسیار زیاد چنین بازیکنانی را می خواهیم.”

پس از گرفتن سه امتیاز در بازی برابر کریستال پالاس و اکنون پیروزی ارزشمند تیم در لیگ قهرمانان, شیاطین سرخ با روحیه ای تقویت شده به مصاف سیتی در دربی شهر منچستر در روز یکشنبه می روند.

“بازی امشب اعتماد به نفس زیادی به ما داد تا به استقبال بازی یکشنبه برویم. به طور کلی از هر جهاتی عملکرد زیبا و بدون نقصی به نمایش گذاشتیم.”

“ما شروع آهسته ای در آغاز فصل داشتیم و مردم پرسش هایی در این ارتباط می پرسند که مسئله عادی است. امشب ما عملکرد خوبی داشتیم و نتیجه خوبی نیز گرفتیم. ما واقعا به شرایط واقف بودیم. ما می دانستیم که کسب نتیجه در این بازی چقدر مهم است و خوشبختانه به این مهم دست یافتیم.”

۰ Comments