جایگزین مسیر

کریک بازی ساندرلند را بازی بزرگی می داند

by | بهمن , ۱ , ۱۳۹۲

مایکل کریک همچنان به بهبود شرایط و نتایج منچستریونایتد خوشبین است و می گوید که بازیکنان تلاش می کنند تا عقب ماندگی یک گله شان را در بازی برگشت نیمه نهایی جام اتحادیه مقابل ساندرلند جبران کنند.

 

 

 

 

 

 

 

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-یونایتد که در لیگ برتر در فاصله 14 امتیازی آرسنال صدرنشین قرار دارد باید روز چهارشنبه در حالی در بازی برگشت مرحله ی نیمه نهایی جام اتحادیه در الدترافورد به مصاف ساندرلند برود که بازی رفت را با نتیجه ی 2-1 در استادیوم لایت واگذار کرده است.

اما کریک می گوید:”شرایط سخت شده است.این نتیجه در واقع خیلی هم بد نیست(برای تیم های دیگر) اما این نتیجه ی بسیار افتضاحی برای ما محسوب می شود(اشاره به باخت 2-1 در برابر ساندرلند).”

“ما در حال حاظر هر کاری می توانیم انجام می دهیم اما اتفاقات بر وفق مراد ما رقم نمی خورد. اگر همه با هم همکاری کنیم و متحد شویم اوضاع بزودی عوض خواهد شد.”

“ما می خواهیم که در سریعترین زمان ممکن دوباره بازی کنیم و بازی روز چهارشنبه بازی بزرگ دیگری است.”

“این(بازی) فرصتی است که به فینال برسیم.تماشاگران از فرم به خصوص یک ماه اخیرمان شگفت زده و متعجب(ناامید) شده اند و ما نمی توانیم این فرصت را سبک بشمریم.”

این هافبک با تجربه درباره افزایش شانس آنها برای گرفتن سهمیه ی لیگ قهرمانان فصل بعد اضافه کرد:”ما هرگز تسلیم نمی شویم.ما همچنان خواهیم جنگید و این کاری است که باید انجام دهیم.”

“ما همچنان ایمان داریم.ما باید تلاش کنیم و تا می توانیم بازی ها را ببریم و ببینیم نتیجه اش چه خواهد شد.”

 

 

 

۰ Comments