جایگزین مسیر

کریک : باید از شانس خودم استفاده می کردم

by | شهریور , ۳۱ , ۱۳۹۱

مایکل کریک اصرار دارد که او هرگز از به ثمر رساندن یک گل جالب در اولد ترافورد صرف نظر نمی کند.

تلاش اولیه بازیکن خط میانی منچستر یونایتد، پیروزی برابر گالاتاسرای را در لیگ قهرمانان اروپا به اثبات رساند.

با این حال، او در دقیقه ی هفتم شانس خود را تبدیل به گل کرد، کریک نه تنها اولین گل اروپایی خود را در سه سال گذشته به ثمر رساند، همچنین او به فرناندو موسلرا اجازه داد که از گرفتن یک کارت قرمز قطعی فرار کند.

موسلرا یک برخورد با کریک، به عنوان هافبکی که با پاس شینجی کاگاوا وارد محوطه جریمه شده بود، داشت.به هر حال، اگر او موفق به گلزنی نمی شد، ولفگانگ اشتارک، داور مسابقه، می توانست تصمیمی دیگر داشته باشد، اما دروازه بان اروگوئه ای، از اخراج و گالاتاسرای از پنالتی نجات پیدا کرد.کریک تمایل چندانی به آن نظر نداشت. و به نانی این فرصت را داد که سومین بازیکن یونایتد باشد که در این فصل پنالتی از دست داده است، این احتمالا ًیک انتخاب عاقلانه بود.

کریک گفت: “من خودم را روی زمین نینداختم چرا که وقتی ما پنالتی هایی به دست می آوریم، ممکن است آنها را گل نگنیم.به هر حال، من گل های زیادی نمی زنم، بنابراین زمانی که شما یک فرصت به دست می آورید، باید از آن استفاده کنید. من نمی خواستم از آن پاس در 5 متری دروازه ی حریف، صرف نظر کنم .”

این اولین گل کریک بعد از ماه ژانویه بود و تنها بیستمین گل او بود، در تقریباً 300 مسابقه ای که برای منچستر یونایتد انجام داده است.این آمار ممکن است یکی از دلایلی باشد که چرا او از این کار صرف نظر کرده است به طوری که در اغلب مسابقات بین المللی خود این کار را انجام داده است.حتی بعد از اینکه او در دسترس بودن خود را بعد از از دست دادن یورو 2012 اعلام کرد، این بازیکن 31 ساله موفق به بازی در دو مسابقه ی اخیر انگلستان با مولداوی و اوکراین از مسابقات مقدماتی جام جهانی نشد.

 او گفت: “مردم می گویند من باید گل های بیشتری به ثمر برسانم، اما آن بستگی به موقعیتی دارد که شما در آن بازی می کنید.به هافبک های دفاعی در سراسر اروپا نگاه کنید، آنها لزوماً گل های بسیاری به ثمر نمی رسانند.در یک حالت ایده آل من می خواهم گل های بیشتری به ثمر برسانم، اما من واقعاً، در هر بازی در نزدیکی محوطه ی جریمه  نیستم.اگر چه آنها همیشه به شدت تلاش کردند، اما نتیجه برای سر الکس فرگوسن و بازیکنان تیم همه چیز بود. فصل گذشته، حذف از مرحله ی گروهی برای شیاطین سرخ یک زخم عمیق بود.هنوز کار زیادی پیش رو داریم، اما اگر آنها بتوانند از بازی ماه آینده با کلوژ، قهرمان رومانی به سلامت بیرون بیایند، آنها در صدر خواهند ایستاد و جایگاه واقعی خود را در مرحله ی حذفی تثبیت خواهند کرد.”

کریک گفت :

“این در مورد احیای این باور در اروپا نیست، اما سال گذشته یک شکست برای ما بود و این مهم بود که ما با برد شروع کنیم.بردن بازی در این رقابت ها آسان نیست و همچنین پیروزی در مقابل کلوژ آسان نخواهد بود.پیش از آن، منچستر یونایتد مطمئن است که بازی با لیورپول در روز یکشنبه، یک بازی مهیج خواهد بود.”

این اولین بازی بزرگان مری ساید در آنفیلد بعد از قضاوت در مورد تراژدی هیلسبورو است و لیورپول قصد دارد با شیوه ای مناسب، به این موقعیت توجه کند.در حال حاضر، سر الکس فرگوسن تایید کرده که یونایتد هر گونه کمک احتمالی را برای تضمین اینکه مسابقه به آرامی سپری شود، انجام خواهد داد.

این یک عقیده است که عبارت است از: مربی یونایتد، قبل از بازی، تاج گلی را  اهدا کند.

در حالی که آن غیر قابل تصور نیست که با وجود طوفان نژادپرستی در فصل گذشته، پاتریس اورا با لوئیس سوارز دست ندهد.با این حال، فرگوسن در روز سه شنبه اشاره کرد، همیشه برخی از مردم وجود دارند “که مایل به شنیدن هستند”.

خوشبختانه، هیچ کدام از شعارهای ضد لیورپولی در اولدترافورد در روز چهارشنبه تکرار نشد.

همه آگاه هستند که یک رقابت شدید بین پرافتخار ترین تیم های انگلستان وجود دارد، این مسئله بیشتر از این تکرار نخواهد شد، همانطور که در گذشته، در بسیاری از مواقع اتقاق افتاد.

کریک گفت:

“پس از اتفاقاتی که در گذشته افتاده، مسئولیت بازیکنان انجام یک بازی آرام و بی حاشیه است.ما تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا در این مورد اطمینان حاصل شود.این یک بازی پرهیجان است به دلیل اینکه یک مسابقه ی بزرگ فوتبال است و این چیزی است که واقعاً باید جشن گرفته شود.این یک رقابت دو باشگاه بزرگ با تاریخ و سنت های بزرگ است، این همان چیزی است که باعث می شود بازی بسیار ویژه باشد، این یک بازی کلاسیک در سراسر جهان است.امیدوارم که آن بازی، یک بازی جذاب فوتبال خواهد بود زیرا این بسیار مهم است که پس از یکشنبه، همه در مورد فوتبال صحبت کنند.”

۰ Comments