جایگزین مسیر

کریک: به تعقیب چلسی و سیتی ادامه می‌دهیم

by | دی , ۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران: مایکل کریک می گوید او و هم تیمی هایش به تعقیب تیم اول و دوم لیگ برتر ادامه خواهند داد و سعی می کنند که به آن ها برسند.

شاگردان لوییس ون خال پس از کسب پیروزی 3-1 برابر نیوکاسل در اولین بازی باکسینگ دی در اولدترافورد، که هفتمین پیروزی آن ها از هشت بازی اخیر لیگ بود؛ جایگاه خود را در رده سوم لیگ برتر تثبیت کردند و حالا با منچستر سیتی و چلسی به ترتیب 7 و 10 امتیاز فاصله دارند.

چالش بعدی قرمزها رویارویی با تاتنهام در وایت هارت لین است، کریک امیدوار است که با پیروزی در این بازی یونایتد بتواند روند رو به رشد خود را ادامه دهد. او طی مصاحبه ای به ManUtd.com گفت:

“خرید های جدید در چند هفته اخیر عالی بوده اند. هنوز هم ناراحت هستیم که نتوانستیم هفته گذشته استون ویلا را شکست دهیم اما حالا توانستیم یک پیروزی خوب برابر نیوکاسل کسب کنیم و بعد از آن باید آماده بازی با تاتنهام شویم. این بازی آزمایش خوبی است که ببینیم در چه شرایطی قرار داریم.”

“ما همچنان به رده های بالاتر نگاهی خواهیم داشت و سعی می کنیم به سیتی و چلسی نزدیک تر شویم. ما با رده سوم راضی نمی شویم، درست است که اکنون پیشرفت کرده ایم و این موضوع خوبی است، اما دوست داریم از این نیز بهتر شویم.”

“بازی با تاتنهام در خارج از خانه همیشه سخت بوده و حالا که باید در کمتر از دو روز پس از بازی برابر نیوکاسل این کار را انجام دهیم، سخت تر هم می شود. اما ما باید آمادگی خود را سریعا باز یابیم و برای آن ها نیز همینطور خواهد بود. به این بازی امید زیادی داریم و برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.”

هافبک با تجربه شیاطین سرخ در ادامه صحبت هایش به کارهای تهاجمی بی نظیر خوان ماتا، فالکائو، وین رونی و فن پرسی اشاره کرد که از دلایل اصلی پیروزی برابر نیوکاسل بودند:

“این بازیکنان جز بهترین ها در جهان هستند و همیشه درباره آن ها صحبت می شود. وقتی در بازی این بازیکنان را در اختیار دارید خطر بزرگی برای حریف به حساب می آید و به ما نیز اعتماد به نفس می دهد، با وجود آن ها می دانیم که می توانیم شانس های گلزنی زیادی ایجاد کنیم و به گل برسیم.”

“آن ها در برابر نیوکاسل هماهنگی فوق العاده ای داشتند و امیدوارم این روند در هفته های آینده نیز ادامه داشته باشد. موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و خطرناک ظاهر شدیم. در ابتدا حریف چند خطر روی ضد حمله ایجاد کرد و ما باید مراقب ضد حملات می بودیم. من فکر می کنم که به خوبی بازی را کنترل کردیم و با شایستگی کامل پیروز شدیم.”

“نتایج اخیر اعتماد به نفس زیادی به تیم داده است و به مربی نیز کمک می کند که از زیر فشار ها خارج شود. هنوز نیاز داریم که در تیم، به خصوص در چیدمان دفاعی، تغییراتی اعمال کنیم چون مصدومان به زودی باز می گردند. اما در کل حالا تیم با آرامش بیشتری پیش می رود و این موضوع به ما کمک می کند.”

۰ Comments