جایگزین مسیر

کریک قرارداد خود را با منچستر یونایتد تمدید کرد

by | آذر , ۱ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران مایکل کریک قراداد خود را با منچستر یونایت به مدت 2 سال تمدید کرد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرد که قرارداد مایکل کریک به مدت 2 سال دیگر تمدید شده است همچنین 1 سال نیز از قرارداد کریک با یونایتد باقی ماند است.

کریک به همراه چند بازیکن مطرح این باشگاه به پایان خود نزدیک شده است اما امروز کریک قرارداد خود را به مدت 2 سال دیگر با یونایتد تمدید کرد تا در این تیم ماندنی شود.

دیوید مویس به باشگاه گفت:من خوشحالم که مایکل قرارداد خود را تمدید کرده است او بازیکن مهمی برای ما می باشد.

در این مدت کوتاهی که در باشگاه بودم مایکل کریک به سختی تمرین می کند و در همه بازی های ما بهترین مهره می باشد او یک هافبک عالی و بی نقض برای یونایتد می باشد که همه کار ها را به درستی انجام می دهد.

او واقعا حرفه ای است و برای باشگاه بسیار مهم و من بسیار خوشحالم که او را در باشگاه ماند و قرارداد خود را تمدید کرد.

کریک نیز همانند سال گذشته یار موفقی در یونایتد بوده است و برای مویس نیز که به عنوان سرمربی جدید انتخاب شده است یار ارزشمند به حساب می آید و با بازی های خوب خود مربی جدید این فصل یونایتد را مجاب کرد که قرارداد وی را به مدت 2 سال دیگر تمدید کند.

کریک به من گفت من واقعا از تمدید قرارداد خود با باشگاه بسیار خوشحالم منچستر یونایتد یک باشگاه بسیار فوق العاده برای من است.

کریک گفت کار با مویس بسیار فوق العاده است و من بسیار با کار کردن زیر نظر او بسیار خوشحالم و مطمئن هستم به زودی افتخارات زیادی را با این مربی کسب می کنیم.

مایکل کریک که در تابستان 2006 به مبلغ 18.5 میلیون پوند از تاتنهام به یونایتد پیوست در سال 2004 از وستهام به تاتنهام پیوست تاکنون به عنوان یکی از بهترین هافبک های جزیره واروپا تبدیل شود.

کریک در حال حاضر 334 بازی برای منچستر یونایتد انجام داده است در این مدت حضور در منچستر یونایتد موفق 5 بار قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی نیز در لیگ قهرمانان شود و حتی جام های دیگر که کریک با یونایتد به آنها دست پیدا کرده است.

۰ Comments