جایگزین مسیر

کریک: هنوز می توانیم این شکست را جبران کنیم

by | اسفند , ۷ , ۱۳۹۲

مایکل کریک پس از شکست 2 بر 0 شیاطین سرخ برابر المپیاکوس از عملکرد تیم ناراحت هست اما تاکید می کند که شیاطین سرخ هنوز می توانند در بازی برگشت در الدترافورد ورق را برگردانند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ دیشب بازی قابل قبولی برابر حریف یونانی خود در آتن انجام ندادند و با گل های آلخاندرو دومینگوئز و جوئل کمپل برابر المپیاکوس شکست خوردند.

کریک پس از بازی اذعان داشت که یونایتد به اندازه کافی خوب بازی نکرد اما معتقد است شاگردان دیوید مویز می توانند در بازی برگشت که سه هفته دیگر برگزار می شود, ورق را به سود یونایتد برگردانند.

شب ناراحت کننده ای بود. ما با این امید اینجا آمدیم تا پیروز شویم و نتوانستیم به این هدف برسیم. ما تا زمانی که دیگر دیر شده بود عکس العملی برابر نتیجه بدست آمده نشان ندادیم. در نیمه اول مالکیت توپ خوبی در اختیار داشتیم, بازی را در کنترل خود داشتیم اما بدون ایجاد موقعیت خطرناکی بر روی دروازه حریف که برای آنها دردسرساز باشد. آنها واقعا خطر آنچنانی روی دروازه ما خلق نکردند و گل دومینگوئز از هیچی بدست آمد.

ما نیمه دوم را بسیار خوب شروع نکردیم: حقیقتش را بخواهید کمی شکننده بازی کردیم و آنها گل دوم را به ثمر رساندند, که باعث شد ما به دفاع کردن بپردازیم. اما ما هنوز از هم اکنون حذف نشده ایم. هنوز این شانس را داریم تا به الدترافورد برگردیم و به فکر بازی برگشت باشیم. منظور من را اشتباه متوجه نشوید: سه گل زدن در این رقابت ها کار سختی است, اما ما چنین کاری را قبلا نیز انجام داده ایم و این باور را داریم که می توانیم دوباره این کار را انجام بدهیم.

رابین فان پرسی در 10 دقیقه پایانی بازی فرصت بسیار خوبی بدست آورد اما نتوانست به خوبی از این فرصت استفاده کند و توپ را به بیرون زد. کریک درباره رابین و موقعیتی که هدر داد معتقد است که نباید سیبل انتقادات را به سمت این مهاجم هلندی گرفت. کریک می گوید کل تیم باید مسئولیت شکست های فصل جاری را برعهده بگیرد.

شما نمی توانید رابین را سرزنش کنید. او فرصت هایی خلق کرد و طبیعی بود که احتمال داشت او گل بزند اما امروز این اتفاق رخ نداد. شما از من می خواهید که من یکی را مورد سرزنش قرار بدهم اما در مقام بازیکنان تیم ما نتیجه خوبی بدست نیاوردیم.  اینجا یک باشگاه است و همه در آن نقش دارند. ما به این شکل درباره مسائل قضاوت می کنیم و از این مسئله آگاهی داریم.

ما در مقام بازیکنان تیم استانداردهایی در طول سال های اخیر معین کرده ایم که در فصل جاری به این استانداردها نرسیده ایم. ما در تیررس انتقادات قرار داریم و از هر طرفی از ما انتقاد می شود. همه تا حدودی کنایه می زنند و از این کار لذت می برند. ما باید این حرف ها را به انگیزه تبدیل کنیم و خودمان را دوباره پیدا کنیم و من اطمینان دارم که ما این کار را انجام خواهیم داد.

۰ Comments