جایگزین مسیر

کریک و نیم نگاهی به بازی با سوانسی

by | مرداد , ۱۵ , ۱۳۹۲

کریک می گوید که بازیکنان می خواهند از این هفته شلوغ برای افزایش آمادگی بیشترین استفاده را بکنند، در حالی که نیم نگاهی نیز به بازی سوانسی دارند.

شیاطین سرخ دیروز به سوئد سفر کردند تا امشب با  AIK بازی کنند، در حالی که در این هفته بازی بزرگداشت فردیناند با سویا و بازی جام خیریه با ویگان را نیز در پیش دارند.  بعضی از بازیکنان در کمپ تمرینی منچستر به تمرینات ادامه می دهند و بازیکنانی مانند ویدیچ و نانی که تور آسیایی را از دست  دادند،‌همراه تیم به سوئد رفتند. کریک معتقد است بازی با AIK که در نیمه های لیگ داخلی کشورشان قرار دارند، فرصت خوبی است که خودشان را برای بازی با سوانسی محک بزنند.

“الان وقتی است که ما واقعا باید به بازی اول لیگ فکر کنیم.  ما چند روزی است که از قسمت اصلی تور پیش فصل برگشته ایم و همه بازیکنان حالا به اولین بازیمان با سوانسی فکر می کنند. ما باید برای هر بازی آماده باشیم وبازی با AIK فرصت خوبی است تا بازیکنانی که اخیرا کمتر بازی کرده اند و نیاز به بازی دارند، در این میدان خودشان را محک بزنند. این بازی به آمادگی ما کمک می کند. این بازی ها همیشه یک تست خوب است چون با تیمی بازی می کنیم که نسبتا آماده است در حالی که ما در حال آماده سازی خود هستیم. هدف ما از این بازی همین است. ما می خواهیم مطمئن شویم که خوب بازی می کنیم. ما به خودمان ایمان داریم و می خواهیم تیم را در مسیر درست قرار دهیم. می خواهیم مطمئن شویم برای بازی اول لیگ آماده ایم. هفته شلوغ اما مهمی را در پیش داریم.”

۰ Comments