جایگزین مسیر

کریک : یونایتد باید مثبت بیاندیشد

by | بهمن , ۲۰ , ۱۳۹۲

کریک از پذیرفتن شکست زیر فشار بازی ها امتناع کرد و گفت که هم تیمی هایش در این بازه زمانی باید مثبت بیاندیشند.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – این بازیکن 32 ساله که هشتمین فصل خود را با شیاطین سرخ می گذراند , به خاطر دید صحیح خود نسبت به مسائل مشهور است و جای تعجب نیست که با توجه به انتقاد های اخیر از تیم بعد از شکست مقابل استوک  , او همچنان آرام است.

علیرغم باخت در پنج بازی از هشت بازی در سال 2014 که عملکردی دور از انتظار برای یونایتد است , کریک می گوید : بازیکنان یونایتد از کیفیت لازم برخوردارند تا بتوانند شرایط را تغییر دهند.

مایکل کریک به United Review گفت : ” شما باید مثبت نگر باشید و خوتان را باور داشته باشید. بازیکنان باید بهتر عمل کنند و شرایط را بهتر کنند. مردم از ما سوال هایی می پرسند ولی در فوتبال شرایط تغییر می کند. اگر ما بازی ها را ببریم مردم می گویند آنهت چه تیم خوب و چه بازیکنان خوبی هستند. اگر نتایج بدی بگیرید , همه چیزعوض می شود و شما از یک بازیکن عالی تبدیل به بازیکنی می شوید که همه از شما انتقاد می کنند.

” این چیزی است که اتفاق می افتد مخصوصا در این باشگاه. این مساله در منچستر یونایتد سطح توجهات به شما و میزان تمرکزی که روی بازی شما می شود را نشان می دهد. ما فصل خوبی نداشتیم و این مساله قابل انتظار بود. در چنین شرایطی بسیار مهم است که سطح خود را بالا نگه دارید و اعتماد به نفس داشته باشید. اکثر حرف هایی که زده می شود بی معنی و پوچ است بنابراین ما فقط آن کاری را انجام می دهیم که به آن معتقد هستیم.

۰ Comments