جایگزین مسیر

“کشمکش به وجود آمده میان مورینیو و پوگبا کاملا طبیعیست”

by | بهمن , ۳۰ , ۱۳۹۶

“کشمکش به وجود آمده میان مورینیو و پوگبا کاملا طبیعیست”

پایگاه هواداران منچستریونایتد – استیو مک لارن دستیار سابق سر الکس فرگوسن اعلام کرده کشمکش های به وجود آمده مابین مورینیو و پوگبا کاملا طبیعیست و برای هر مربی و بازیکنی رخ میدهد.

خبرگزاری های مختلف در روزهای اخیر خبر از ایجاد اختلاف بین ستاره ی فرانسوی و آقای خاص میدهند اما مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی با هادرسفیلد،با عصبانیت نسبت به این شایعات واکنش نشان داد و منابع خبری را “دروغ پرداز” نامید.

مک لارن معتقد است به وجود آمدن اختلاف بین مربی و بازیکن در یک باشگاه فوتبال اصلا غیر عادی نیست:

وقتی شما سرمربی یک تیم فوتبال هستید،هر روز باید با یک سری کشمکش ها در رختکن تیم خود کنار بیایید.هر روز باید با ۱۱ بازیکن ناراحت سر و کار داشته باشید.سه بازیکن ناراحت هستند زیرا در لیست ۱۸ نفره قرار نگرفته اند،سه نفر دیگر نیز ناراحتند زیرا به عنوان یار تعویضی به زمین مسابقه فرستاده شده اند.این زندگی روزمره ی یک سرمربی فوتبال است.موضوع پوگبا نیز احتمالا همین گونه است.

پوگبا هیچ تفاوتی با باقی بازیکنان ندارد و مورینیو باید ریاست خود را در تیم ثایت کند و به همه اعلام کند همه چیز تحت کنترل اوست.او باید همه چیز را کنترل کند نه این که سعی کند بازیکنان را خوشحال نماید.

یک بار سر الکس به من گفت:”استیو،بازیکنان اینجا هستند که ما را با عملکرد خود خوشحال کنند نه اینکه ما آنها را خوشحال کنیم.آنها اینجا هستند تا برای ما کار کنند.”

مک لارن معتقد است دلیل افت پوگبا در بازی های اخیر یونایتد،مصدومیت بد او از ناحیه ی همسترینگ بوده است:

چیزی که مورینیو اکنون در اخیتار دارد یک بازیکن ناامید و ناراحت است.زیرا او اخیرا خوب بازی نمیکند.او قبل از مصدومیت،بهترین بازیکن منچستریونایتد بود و اکنون در حال تلاش برای رسیدن به فرم قبلی خود است.موضوع همین است و اگر از هر سرمربی فوتبال این را بپرسید همین پاسخ را به شما خواهد داد.این موضوع خیلی مورد توجه قرار گرفت زیرا یک طرف قضیه پل پوگبای معروف است.کشمکش همیشه بین بازیکنان بزرگ و سرمربی آنها به وجود می آید.

 

۰ Comments