جایگزین مسیر

کـریــک :” بـایـــد بــه خـــودمـــان بـیــایـــیــم”

by | مهر , ۲۸ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مایکل کریک میگوید که بازیکنان منچستریونایتد باید به خودشان بیایند و مسئولیت بدترین شروع باشگاه در رقابت های لیگ برتر در طی 24 سال اخیر را بر عهده بگیرند.

.
تساوی 1-1 روز شنبه ی منچستریونایتد برابر ساوتهمتون در الدترافورد شیاطین سرخ را در مینانه های جدول پریمیر لیگ قرار داد که این بدین معنا است که آنها درست به اندازه ی تیم تازه صعود کرده ی هال سیتی موفق به کسب امتیاز شده اند.

.
بدست آوردن تنها 11 امتیاز آن هم از 8 بازی نشان دهنده ی بدترین آغاز باشگاه پس از 24 سال در لیگ برتر است و مایکل کریک اذعان میکند که خواندن جدول لیگ برای وی نا خوشایند است.

.
” اصلا خواندن آن آسان نیست. نگاه کردن به جدول با این شرایط چیزی نیست که به آن عادت کرده باشیم.”

.
” این بسیار نا امید کننده است چرا که اوضاع آن گونه که ما میخواستیم پیش نمی رود.”

.
” به عنوان بازیکن ما باید به خودمان بیاییم و مسئولیت ها را بر عهده بگیریم و بهتر شویم . ما فقط باید به اعتماد کردن ادامه دهیم.”

.
“ما هنوز اعتماد به نفس داریم. همه چیز در جای خود قرار دارد ولی به دلایلی ، در حاضر ما کاملا آنطور که باید، عمل نمی کنیم”

.

.
مدافع منچستریونایتد فیل جونز نیز بیان کرد که فضای رختکن شیاطین سرخ بد از تساوی شوکه کننده ی خانگی برابر ساوتهمتون ، نا امید کننده شده بود.

.
“بعد از کسب پیروزی در برابر ساندرلند ما واقعا میخواستیم آن را ادامه دهیم.”

.
“در حالی که ما بازی را نباختیم ولی ما واقعا از این نتیجه مایوس شدیم.”

.
“این خیلی نا امید کننده است . ما بازی را کنترل کردیم و میتوانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم و در آخر ما در یک شلوغی گل مساوی را دریافت کردیم.”

۰ Comments