جایگزین مسیر

کلورلی: تساوی, نتیجه عادلانه ای بود

by | بهمن , ۲۴ , ۱۳۹۲

تام کلورلی پس از تساوی بدون گل منچستریونایتد برابر آرسنال در ورزشگاه امارات, معتقد است که تساوی نتیجه عادلانه ای در بازی روز چهارشنبه بود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – توپچی ها فرصت خوبی داشتند که والنسیا از روی خط دروازه مانع از گلزنی شاگردان ونگر شد, در آن سو نیز رابین فان پرسی دو بار تا آستانه گشودن دروازه تیم سابق خود رفت اما در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تام کلورلی که در این دیدار بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت معتقد است که شیاطین سرخ به اندازه کافی برای کسب پیروزی در این دیدار همه کاری انجام دادند.

کلورلی به شبکه باشگاه گفت: من فکر می کنم نتیجه تا حدودی عادلانه بود. ما این احساس را داریم که می توانستیم برنده این دیدار باشیم, اما دروازه بان آنها چندین واکنش خوب داشت. هر دو تیمی می توانستند در ضدحملات خطرناک باشند اما در پایان این نتیجه, نتیجه عادلانه ای بود.

“ما از هم اکنون نیاز داریم که هر بازی را ببریم و گل پیروزی بخش لیورپول در دقیقه آخر(برابر فولهام) برای ما نتیجه ناراحت کننده ای بود. نتیجه که ما کسب کردیم بدترین نتیجه ممکن نبود اما ما نیاز داریم که هر چه سریعتر بازی های مان را ببریم.”

کلورلی اذعان دارد که رابین فان پرسی می توانست شروع رویایی برای شیاطین سرخ رقم بزند – این بازیکن هلندی در فرصت گلی که با اشتباه میکل آرتتا بدست آورده بود, توپ را مستقیما به سمت دروازه بان آرسنال زد.

“هیچ کسی رابین را به خاطر ازدست دادن موقعیت های گل سرزنش نمی کند زیرا او امسال گل های بسیار زیادی برای ما به ثمر رسانده است. در شرایط دیگری شاید آن موقعیت ها گل می شد. اگر یکی از(فرصت های او) گل می شد, ریتم بازی را تغییر می داد و ما می توانستیم در ضدحمله به آنها ضربه بزنیم.”

این کلین شیت(گل نخوردن تیم در بازی) سومین کلین شیت شیاطین سرخ در 10 بازی اخیر تیم بود که باعث خوشحالی کلورلی شده است, بخصوص به خاطر اینکه این کلین شیت در برابر توپچی ها بدست آمد تیمی که به خاطر گل هایی که می زند, شناخته شده است.

“من هیچگاه در بازی احساس نکردم که ما گل خواهیم خورد, به جز 5 یا 10 دقیقه در نیمه دوم. (ریو و ویدیچ) فوق العاده بودند. توپ هایی که آنها از دفاع دور می کردند, تجربه آنها…. کار را بسیار آسان تر می کرد زیرا آنها از پشت با ما صحبت می کردند و این مسئله ای است که بقیه بازیکنان می توانند از آنها باد بگیرند.

۰ Comments