جایگزین مسیر

کنفرانس خبری آقای خاص

by | مهر , ۲۱ , ۱۳۹۶

کنفرانس خبری آقای خاص

پایگاه هواداران منچستریونایتد– کنفرانس های آقای خاص بی نهایت جذاب است!

مهمترین بخش های کنفرانس را بخوانید ،آنالیز بازی و ویدیو کنفرانس رئیس را به صورت پخش آنلاین ببینید

[divider][/divider]

این فقط یک بازی دیگر است…
می توانست بازی اول ما یا بازی نهم یا بازی پایانی ما باشد. شاید اگر بازی آخرمان بود، برایمان بازی با اهمیتی بود  اما حالا این بازی برای من فقط یک بازی است، مثل بازی های دیگر.
تاریخچه این بازی و احساسات هواداران را درک می کنم اما نگاهی حرفه ای به این جریان دارم. چیزی که از ابتدای فصل خواستم به بازیکنان خود بگویم این است که همه ی بازی ها مهم هستند و هیچ بازی آسانی  وجود ندارد. بنابراین اگر من در تلاش برای القای این طرز فکر هستم، پس نمی توانم بگویم که این بازی از سایر بازی ها مهم تر است.
فصل گذشته ما تنها یک امتیاز گرفتیم اما  یک امتیاز را بدون هیچ مشکلی گرفتیم،بگذارید ببینیم که این فصل چه می شود. ما پیروزی در بازی ها را میخواهیم،این فصل خواهان پیروزی در بازی ها هستیم، اما حریف هم همین انگیزه زیادی دارد. آن ها در خانه بازی می کنند و در برابر تیم های بالای جدول، رقیب بسیار قوی ای هستند، با ذهنیتی قوی برای برد به زمین برویم. از جو پیرامون این بازی لذت میبرم، اگر می توانستم دوست داشتم همیشه چنین جوی را در بازی هایمان تجربه کنم.
من با یک دفاع و ۹ مهاجم بازی می کنم نگران نباشید. ما یک نفر را عقب زمین می گذاریم و  از ۹ مهاجم هم  استفاده میکنیم نگران نباشید.
[divider][/divider]
آنالیز بازی منچستر یونایتد لیورپول:

۰ Comments