جایگزین مسیر

کنفرانس خبری سولسشر پیش از بازی با لسترسیتی

by | بهمن , ۱۲ , ۱۳۹۷

کانون هواداران منچستریونایتد در ایران – اوله گنار سولسشر پیش از دیدار با لسترسیتی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

در این کنفرانس اوله در مورد مسائل مختلفی از جمله مصدومیت بازیکنان، فروش فلینی و آینده‌ی بازیکنان این تیم صحبت کرد که در ادامه آورده شده است.

  • جدید ترین اخبار در مورد مصدومیت پوگبا و مارسیال

ما بعد از بازی دیگر جلسه‌ی تمرینی سخت و فشرده‌ای نداشتیم پس امیدوارم که جفتشون بتونن از این مشکل عبور کنن. فکر نمیکنم که پوگبا اصلا مشکلی داشته باشد. آنتونی چند کار برای ریکاوری انجام داده است و امروز هم یک جلسه‌ی دیگر خواهد داشت پس من تصور می‌کنم که او برای بازی در دسترس خواهد بود. دیروز خیلی خوشحال به نظر می‌رسید.

  • آخرین اخبار در رابطه با فلینی

هنوز چیزی تایید نشده است و مشخص است که اینکه من چه حرف‌هایی به بازیکن زده‌ام باید بین خودمان دو نفر باقی بماند و اینکه ما چند مکالمه‌ی خوب با هم داشتیم. خب او دچار مصدومیت شده بود و ما راجب اون موضوع صحبت کردیم ولی خب هنوز چیزی تایید نشده پس من واقعا نمی‌تونم بیشتر راجبش صحبت کنم.

  • قرارداد جدید مارسیال چه معنی دارد

این مهر تاییدی است که ما از وی راضی هستیم. ما به او ایمان داریم چرا که او پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد. او در باشگاه یک سری فراز و نشیب داشته. او بهترین گلزن ما بوده، در حال پیشرفت بوده و خب قطعا به عنوان یک پسر جوان انتقال به خارج کشور آسان نیست. اما الان میداند که قرار است در آینده نیز اینجا بماند و ما به او ایمان داریم. خود من مطمئنا به او ایمان دارم.

  • من میتوانم به آنتونی کمک کنم که به سطح بالاتری برسد

او یک تمام کننده ی فوق العاده است و توانایی‌های زیادی هم دارد. او جوان است ولی باهوش است، او فوتبال خودش را میشناسد پس می‌داند که من ازش میخوام تا چند بار بیشتر پشت مدافعان فرار کند. اما من بازیکنان زیادی را ندیدم که در یک سوم دفاعی حریف سرعت و مهارتی که او دارد را داشته باشند. پس قطعا ما میخواهیم حرفه‌ی فوتبالی او را بسازیم و امیدوارم که او از این شانس استفاده کند.

  • لستر، خارج از خونه، چالش سختی است

بله آنها با لیورپول مساوی کردن و چلسی را شکست دادند. من بازی چهارشنبه را دیدم و آنها تیمی سرشار از انرژی و سرعت هستند. آنها خوب دفاع می‌کنند چرا که همه‌ی آنها برای دفاع کردن به عقب می‌آیند. پس در هم شکستن آنها کار سختی است و در حمله نیز بازیکنان سرعتی مثل واردی، گری، مدیسون و آلبریتون دارند. پس این بازی چالش سختی خواهد بود ولی ما از چالش‌ها خوشمان می‌آید.

  • مارسیال می‌تواند ۲۰ گل در هر فصل بزند

او این توانایی را دارد ولی من از او میخواهم که بیشتر پشت مدافعین فرار کند چرا که او موقعیت‌ها را از دست نمی‌دهد. وقتی او در یک موقعیت قرار می‌گیرد تمام کننده‌ی شگفت انگیزی است. پس او باید بیشتر در موقعیت گلزنی قرار بگیرد. و این چیزیه که من مدام به او گوشزد می‌کنم که باید به طور مداوم بازی را دنبال کنی و در جایی قرار بگیری که احتمال دارد موقعیت گلزنی باشد. حتی به وقتش زدن چند گل زشت هم خوب است. چونکه ما بازیکنانی داریم مثل او و مارکوس که فقط گل‌های، خب فقط نه، تعداد زیادی گل‌های حیرت انگیز می‌زنند. اما خود من ۵ یا ۶ گل اضافی به صورت Tap-In میزدم. اگر فقط بازیکنا رو مجبور کنم که بیشتر فرار کنند قسمت زیادی از رسیدن به این هدف حل می‌شود.

  • آیا مارسیال میتواند پیشرفت رونالدو را تکرار کند؟

خب قطعا این بستگی به هر بازیکنی دارد که چگونه در زندگی حرفه‌ای خودش پیشرفت کند. کریستیانو در این امر بهترین بود. اینکه او از زمان آمدنش به اینجا تا الان چگونه تغییر کرده است. او نقاط قوت و نقاط ضعف خودش رو میشناسد و این در مورد هر بازیکنی صدق می‌کند. اینکه شما باید یک نفر رو الگوی خودتون قرار بدید اما باید چالش‌های جدیدی پیش روی خودتون قرار بدید چونکه نمیتونید فقط به مهارتی که الان دارید اتکا کنید. یکی از چیز هایی که هم مارکوس و آنتونی باید انجام دهند این است که سعی کنند بیشتر گل های ساده به ثمر برسانند.

  • رشفورد و مارسیال زوج بزرگی هستند

این یک رقابت سالم است اما امیدوارم انها بتوانند یک رابطه بوجود آورند و به یک شناخت از یکدیگر برسند و برای سال‌های خیلی خیلی زیادی در کنار هم بازی کنند. چراکه هردوی آنها به خوبی از جناح چپ به داخل می‌زنند. و سپس این رابطه که اگر یکی از آنها مهاجم مرکزی باشد اونوقت دیگری باید حرکات مخالف وی انجام دهد چونکه آنها معمولا از خارج به داخل حرکت می‌کنند و اگر یکی مهاجم مرکزی باشد باید از داخل به خارج حرکت کند. پس من فکر میکنم در سال‌های آینده همکاری بسیاری از این دو خواهیم دید.

  • مارسیال پست شماره ۹ را ترجیح می‌دهد

پست مورد علاقه‌ی آنتونی اگر از خودش بپرسید احتمالا پست شماره ۹ خواهد بود. پس خیلی از بازیکنان دوست دارند که مهاجم مرکزی باشند. چرا که وقتی آنها را از ابتدا در کناره‌ها قرار می‌دهید پست آنها کمی دفاعی می‌شود. و وقتی ما صاحب توپ می‌شویم از آنها میخواهیم که چرخش داشته باشند، جایشان را عوض کنند با هم همکاری کنند و در نهایت باید خودشون رو به محوطه برسونن تا بتونن گلزنی کنند.

  • قراردادهای بیشتری در راه هستند

خب باشگاه در حال کارکردن روی چند بازیکن هستش. من نمیدونم که در مورد هر بازیکن چقدر پیشرفت داشتن ولی خب این یک بیانیه از طرف باشگاه هستش که ما میخواهیم بهترین بازیکنانمون را نگه داریم.

  • بازیکنان برای چالش های فوریه آماده هستند

من احساس میکنم که کاملا مجهز هستم. ما الان ۶ هفته در کنار هم بودیم و فهمیدیم که نقاط قوت و ضعفمان چیست. به نظرم که از بسیاری از چالش‌ها سربلند بیرون آمدیم. شاید عقبگردی که در تساوی برابر برنلی داشتیم، دو گلی که دریافت کردیم، به ما کمک کنه که به سطح بالاتری برسیم چونکه ما این شانس رو برای خودمون بوجود آوردیم که زودتر از چیزی که فکرش را میکردیم به جمع ۴ تیم بالای جدول برسیم.

بازی های خیلی زیادی پیش رو نداریم چونکه بین هرکدومشون تقریبا یک هفته وقت هست ولی در برابر حریفان سرسختی قرارداریم مثل این بازی که در برابر لستر شروع می‌کنیم. بازی خارج خونه در برابر فولهام نیز یک بازی سخت به‌شمار میرود. بعد سه بازی که اسمش رو بزرگ میذارید در برابر PSG چلسی و لیورپول داریم. یک بازی خیلی سخت بعد از آن داریم در برابر کریستال پالاس در خارج خونه. پس این ماه سختی هستش ولی ما اماده‌ایم. من یک جمع بزرگ در اختیار دارم و فقط مارکوس روخو هستش که برای یک مدتی در دسترس نیست. بقیه ی بازیکنان آماده و در دسترس هستند.

  • نتایج وسط هفته من را شگفت زده نکرد

من را شگفت زده نکرد چونکه این اتفاق همیشه در لیگ برتر میافتد. هرتیمی میتونه هرتیمی رو شکست بده. از نظر من وقتی به نیوکاسل رفتیم و آنها را ۲-۰ شکست دادیم یک تست بزرگ بود اما همه میگفتند که نه، نه واقعا. اما آنها رفتند و سیتی رو شکست دادند. همینطور برد ۴-۰ بورنموث در برابر چلسی، پس در تک تک بازی‌ها در اینجا باید بدرخشید. دیدید که در دو یا سه صحنه که ما در برابر برنلی تمرکز نداشتیم به شدت برایمان گران تموم شد.

  • چیزی که در مورد یونایتد به مارسیال گفتم

خب قطعا در مورد تجربم در این باشگاه صحبت کردم و اینکه اینجا به چه چیزی میتونه برسه. چونکه به نظرم اون میتونه به چیزهای زیادی برسه و همونطور که چندین بار گفتم من اینجام تا به بازیکنا کمک کنم تا اونها رو تا تابستان راهنمایی کنم. به نظرم وقتی با انتونی بشینید و درمورد مثلا دوران حضور کریستیانو صحبت کنید اینکه چجوری زندگی حرفه‌ایش رو درست کرد و چگونه به اینجا رسید. ما در مورد تمامی بازیکنان فوقالعاده‌ی اینجا و داستانی که داشتند صحبت کردیم و فکر کنم آنتونی فقط گفت “اره اگه منم میتونم قسمتی از این باشم، پس قبول میکنم”. فکر میکنم باشگاه نیز اعتقاد داره که او یک بازیکن با کیفیت هستش.

من ۱۵ سال در اینجا حضور داشتم، بازیکن،مربی و حالا سرمربی و من میدونم که این باشگاه چقدر میتونه به زندگی حرفه‌ای شما اضافه کنه یا اینکه شما چطور میتونید به باشگاه اضافه کنید و من الان اینجام تا به باشگاه کمک کنم و من فقط میخواهم که با آنها روراست باشم. برای من اینجا بهترین جایی است که میتوانم حضور داشته باشم. من زندگی حرفه‌ایم رو در طول سال هایی که اینجا بودم ساختم پس برای من خیلی راحت بود که آنتونی رو برای موندن تو باشگاه راضی کنم اما خود او چندین ساله که اینجا حضور داره پس خودش میداند که ما توانایی انجام چه چیزهایی را داریم.

۰ Comments