جایگزین مسیر

کنفرانس خبری فن خال پیش از دیدار با کریستال پالاس

by | اردیبهشت , ۱۹ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پیش از این کنفرانس و در 24 ساعته گذشته اتفاق مهمی برای منچستریونایتد به وقوع پیوست آن هم توافق برای انتقال ممفیس دپای به یونایتد بود که باشگاه رسماً آنرا تایید کرد.

فن خال پیش از این کنفرانس خبری ، در مصاحبه با شبکه باشگاه گفته بود که کریک تمام بازیهای باقیمانده ی این فصل را از دست خواهد داد. همچنین گفته بود که جانی ایونز و لوک شاو برای بازی برابر کریستال پالاس در دسترس هستند. و اینک با متن کنفرانس خبری پیش از بازی همراه شما هستیم.

در خصوص انتقال دپای به یونایتد، فن خال گفت :

من بعنوان سرمربی مجبور شدم تا وارد ماجرا بشوم زیرا او در آستانه پیوستن به پاریسن ژرمن قرار داشت و این علت اصلی بستن قرارداد با او بود. این کار در طول یک روز صورت گرفت. وقتی شما همچین شانسی دارید باید وارد عمل شوید و مستقیماً مساله را پیگیری کنید انتقال دپای هم همچین موردی بود. رابطه ی نزدیک من با سران آیندهوون هم به سریعتر انجام شدن این انتقال کمک کرد. البته من تمایل داشتم که او را بعد از پایان فصل خریداری کنم نه در خلال فصل، زیرا این موضوع تمرکز ما بر روی بازی هایمان را با مشکل مواجه میکند.

در خصوص مصدومیت کریک فن خال گفت:

کریک در دسترس نیست. مصدومیت او سنگین تر از چیزی است که گمان میکردیم. ما هر کاری میتوانستیم را امتحان کردیم تا مصدومیت او را برطرف کنیم ولی الان باید به فکر فصل بعد باشیم او دیگر نباید این فصل به میدان برود. الان بهتر است که کریک بر روی فصل بعد تمرکز کند تا بتواند برای آغاز فصل بعد کاملاً آماده باشد.

در خصوص شاو و ایونز ، فن خال گفت:

ایونز و شاو میتوانند بازی کنند. ایونز هنوز ریتم بازی کردن را ندارد چون 6 جلسه را بخاطر محرومیت از دست داد و بعد از آن هم مصدوم شد.

در خصوص اینکه فکری برای خرید جانشین بلند مدت برای کریک شده است، فن خال گفت:

تیم ما تعادل ندارد و من میخواهم آن را در دوره نقل و انتقالات بعدی درست کنم. زندگی در 34 سالگی تمام نمیشود ولی برای یک فوتبالیست حرفه ای این دوران پایانی است به همین دلیل من باید برای آن پست فکری بکنم.

در خصوص وضعیت سایر مصدومین :

جیمز ویلسون پس از پشت سر گذاشتن بیماری و مارکوس روخو پس از یک دوره مصدومیت میتوانند این بازی را از روی نیمکت آغاز کنند.

در خصوص رقابت برای حضور در جمع 4 تیم برتر، فن خال گفت:

حضور در لیگ قهرمانان خودش یک دستاورد محسوب میشود. باشگاهی مثل منچستریونایتد باید بالاترین سطح بازی را ارائه بدهد. من از فرم کنونی تیم نگران نیستم ولی باید قدر موقعیتهای گلزنی که بدست می آوریم را بدانیم.

در خصوص دیدار فردا :

فکر میکنم ما نیاز به مقداری شانس و البته خونسردی داریم. این چیزی نیست که من فراهم کنم بازیکنان خودشان باید آن را بدست بیاورند.ما تحت فشار هستیم، لیورپول هم باید این بازیها را بکند و در آنها پیروز شود ما فقط باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم.

آنها در خانه بازی میکنند با این حال من انتظار دارم که بیشتر در دفاع حضور داشته باشند تا حمله. آنها تیم پر سرعتی هستند با قابلیت دریبل زنی بالا و میتوانند بخوبی موقعیتهایشان را به گل تبدیل کنند.

در خصوص تمایل بازیکنان چلسی برای ادامه رقابتهای این فصل پس از قهرمانی، فن خال گفت :

این هنر یک سرمربی پس از قهرمانی است که چگونه بازیکنانش را برای ادامه رقابتها ترغیب کند. فکر میکنم که ژوزه مورینیو از پس آن بر بیاید و بازیکنانش بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

من یک پیام تبریک برای او فرستاده ام ولی نمیدانم که پیامم به او رسیده است یا نه چون او مدام شماره اش را عوض میکند. میخواهم به همکارم ژوزه مورینیو و تیم چلسی تبریک بگویم. آنها کاملا شایسته بودند. فکر میکنم وقتی شما آمار بازی ها را نگاه کنید نمیتوانید ادعا کنید که آنها مستحق قهرمانی نبوده اند.

۰ Comments