جایگزین مسیر

کنفرانس خبری لوییس فن خال، از رد شایعات بیل و کین تا مصدومیت رونی

by | اردیبهشت , ۲۵ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران- 

در کنفرانس خبری امروز لوییس فن خال اخبار و شایعات مربوط به لینک شدن هری کین و گرت بیل را رد کرد و هم چنین از غیبت رونی در دیدار با آرسنال خبر داد:

شما می‌توانید اسمهای زیادی را مطرح کنید. این گونه که من دیده ام قرار است هر بازیکنی در دنیا را به خدمت بگیریم!  اما این گونه نیست!

البته فن خال به لزوم ایجاد بالانس در تیم تاکید کرد و به این ترتیب اشاراتی به حضور فعال در این پنجره نقل و انتقال داشت.

در خصوص بازی با آرسنال و مصدومیت بازیکنان، رئیس گفت که شاو و رونی هر دو بازی یکشنبه را از دست داده اند. همچنین فن خال از آمادگی روخو، دی ماریا و فن پرسی برای بازی یکشنبه گفت.

ما می‌خواهیم سوم شویم. این هنوز ممکن است. ما می‌توانیم یکشنبه روی آرسنال فشار وارد کنیم.

من می‌خواهم با یک پیروزی از هواداران تشکر کنم.

شما نمی توانید از مصدومیتهایی نظیر مصدومیت رونی و لوک شاو دوری کنید. شما نمی توانید چون فوتبال بازی ای است که نیازمند مقاومت فیزیکی و همچنین اندکی شانس است. ممکن است شما بدشانس باشید!

من بارها گفته ام که مهمترین نکته ایجاد بالانس در تیم است چون این خوب نیست که من مجبور می‌شوم محل بازی بازیکنان را به دلیل مصدومیتها عوض کم. ما باید این بالانس را به ترکیب تیم برگردانیم. چیزی که امسال رخ نداد.

نقل و انتقالات هم دارای یک پروسه است. این گونه نیست که بروی بگویی من میخواهم تو به اینجا بیایی و او بیاید! همواره سه گزینه در این پروسه نقش دارند. بازیکن، باشگاهش و ما. پس اصلا کار آسانی نیست!

۰ Comments