جایگزین مسیر

کنفرانس خبری لوییس فن خال: صحبت در خصوص تور پیش فصل و وضعیت وین رونی

by | اردیبهشت , ۱۱ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران- 

لوییس فنخال معتقد است که پیش فصل نامناسب در فصل گذشته، موجب شروع بد در لیگ شد که در نهایت به از دست رفتن قهرمانی منجر شد.

لوییس فن خال بعد از جام جهانی سکان هدایت یونایتدها را به عهده گرفت و پس از آن تیم به سرعت برای یک تور بلند مدت به آمریکا رفت که شامل برگزاری شش بازی در هوای شرجی و انجام پروازهای طولانی مدت بود.

هر چند یونایتدها در بازیهای پیش فصل برنده بودند و موفق به کسب جام قهرمانی تورنمت شدند اما کسب تنها ۸ امتیاز از ۶ بازی اول فصل، موجب فاصله ۸ امتیازی با تیم ژوزه مورینو شد که در نهایت به نوعی به از دست رفتن قهرمانی منجر شد.

حال فن خال معتقد است مردانش فصل بعد هم تراز بازیکنان چلسی خواهند بود و تابستان آینده به گونه ای متفاوت برنامه ریزی شده است.

هنگامی که از فن خال پرسیده شد چگونه باید اختلاف با صدرنشینان لیگ را از بین ببرد، پاسخ داد:

ما نیاز به بالانس در ترکیبمان داریم. من بارها و بارها این را گفته ام. من نمی توانم منکر این شوم که ما به بالانس نیاز داریم.

همچنین در خصوص آمادگیهای پیش فصل ما، منچستر یونایتد اکنون پیش فصل بهتری دارد. ما دو کمپ اصلی در آمریکا خواهیم داشت. پس برای برگزاری مسابقات پرواز نخواهیم داشت، بلکه با اتوبوس جا به جا خواهیم شد. این بهتر است. هم چنین دمای هوا کمتر است و ما در ساحل رو به رویی در مقایسه با سال قبل خواهیم بود. آنها شرایط مورد نظر مرا پیاده کرده اند. پس ما تور آمادگی بهتری خواهیم داشت.

ما این فصل را خیلی بد شروع کردیم. برای مثال شما اگر ابتدای فصل را نادیده بگیرید، ما با چلسی مساوی بوده ایم. ما باید فصل بعد را بهتر آغاز کنیم.

وقتی تور پیش فصل را بررسی میکنم، به نظر بهتر می‌آید. البته باید بریم و در عمل ببینیم. سپس باید به دنبال به وجود آوردن بالانس باشیم. آنگاه باید در زمانی که از ما خواسته می‌شود عملکردمان را به نمایش بگذاریم.

ما باید بازیهایی بهتر از امسال به نمایش بگذاریم.

لوییس فن خال هم چنین شایعات در خصوص مصدومیت رونی تا پایان فصل را رد کرد و گفت که او برای بازی روز شنبه برابر وست بروم آماده خواهد بود.

۰ Comments