جایگزین مسیر

کنفرانس خبری مورینیو قبل از بازی زوریا

by | مهر , ۷ , ۱۳۹۵

کنفرانس خبری مورینیو قبل از بازی زوریا

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – خوزه مورینیو تایید کرد که شاو بدلیل بیماری بازی فردا را از دست خواهد داد. او در ادامه گفت:

او مریض است، دمای بدنش بالاست، تب و گلو درد داره. او امروز صبح رسید و سریعا دکتر اونو به خونه فرستاد چون بازیکنی با شرایط اون میتونه به سرعت بقیه را مریض کنه پس او به خانه رفت.

آنتونی مارسیال هم بعد از مصدومیت مقابل واتفورد برای بازی فردا در دسترس خواهد بود.رئیس همچنین تایید کرد که ترکیبی قوی را برای بازی فردا به میدان خواهد فرستاد که شامل ایبراهیموویچ هم خواهد بود که هم بازی فردا و هم بازی در برابر استوک را بازی خواهد کرد.

هنریک میخیتاریان امروز تمرین کرد، ولی خوزه میگوید بدلیل ریکاوری، او در بازی فردا حضور نخواهد داشت. رئیس همچنان گفت که باید تصمیم بگیرد که فردا وین بازی را از ابتدا شروع کند یا بدلیل مشکلی که این هفته در کمر خود داشت از روی نیمکت نظاره گر بازی باشد.

خوزه مورینیو می گوید به هیچ چیز غیر از ۳ امتیاز از این بازی راضی نمی شود:

بخواهم رک بگویم ما باید ببریم. اگر نبریم، ما چهار بازی دیگر خواهیم داشت که در اینصورت باید در چهار بازی بعدی برنده باشیم که سخت بنظر می رسد پس فردا خیلی مهم است که ما برنده بازی رو ترک کنیم.

رئیس می گوید او و دستیارانش زمان زیادی را صرف دیدن بازی های زوریا کرده اند و برای بازی اماده اند:

من بازی اونهارو در برابر فنرباغچه و دیناموکیو دیده ام. من دو بازی خوب رو، دو بازی بزرگ رو دیده ام- یکی در خانه، یکی خارج از خانه، در برابر دو حریف قدرتمند و الان میدونم که چی دیدم، چی انالیز کردم.

خوزه در باره ی شرایط رونی گفت:

رونی انتخاب شده. هنوز تصمیم نگرفتم که بهش از اول بازی بدهم. او دیروز تمرین نکرد. او یک جلسه تمرینی کوتاه روز دوشنبه داشت. او مشکلی در کمر خود داشت پس امروز(چهارشنبه) اولین باری بود که با دیگر بازیکنان جلسه تمرینی داشت و  جلسه تمرینی امروز از شدت و جامعیت جلسه های دیگر برخوردار نبود چون امروز روز قبل از بازیست.

پس من از اول کاملا مطمئن بودم که به او بازی خواهم داد، ولی با شرایطی که در چند روز گذشته داشته فکر نکنم که بهش بازی بدم. برای اینکه با توجه به شرایطی که شما براش درست کردین فکرکنم او نباید نمایشه بدی از خودش نشون بده.

من اینجام که از او محافظت کنم و نه اینکه اون رو در شرایط سختی قرار دهم. من باید بررسی کنم که بهترین کار برای او بازی کردنه یا نه. پس من قراره این موضوع رو با خودش و تیم پزشکه بررسی کنم تا ببینم بهترین شرایط برای او بازی کردن است یا نشستن روی نیمکت.

۰ Comments