جایگزین مسیر

کنفرانس مطبوعاتی اوله گنار سولشایر قبل از مسابقه مقابل پی اس جی

by | مهر , ۲۸ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-اوله گنار سولشایر از ساعت ۲۰:۳۰ قبل از مسابقه مقابل پی اس جی در مورد مسائل تیم به صحبت خواهد پرداخت.

سولشایر تایید کرده است کاوانی , گرینوود و مگوایر غائب هستند

بله , ما چند بازیکن را در اختیار نداریم , بایی و لینگارد سفر نکرده اند.کمی نا امید هستیم اما به اندازه کافی بازیکن در اختیار داریم.

سولشایر در مورد پیروزی قبلی مقابل پاریس:

البته که این یک تاریخ برای ما در گذشته است.تاریخ عالی اما هیچ تاثیری روی این بازی ندارد.ما متفاوت هستیم آنها متفاوت هستند و این یک مرحله ای متفاوت برای رقابت است.

برونو فرناندز:

فکر می کنم در چند ماه گذشته خوب بازی کرده ام اما شما همیشه باید پیشرفت کنید و عملکرد خوبی داشته باشید.فکر می کنم می توانم بهتر شوم.عملکرد من خوب بوده است اما مطمئنم می توانم بهتر نیز عمل کنم.

سولشایر:

امیدوارم بازیکنان مدت زیادی از میادین دور نباشند.ادینسون کاوانی قبل از اینکه بتواند در بازی آخر هفته به میدان برود باید چند روز دیگر تمرین کند.امیدوارم هری مگوایر , اریک بایی و میسون گرینوود خوب شوند اما در این مورد مطمئن نیستم.

از سولشایر در مورد گرینوود و ویلیامز  مبنی بر اینکه آیا آنها به دلیل انظباطی از بازی مقابل نیوکاسل خط خورده اند سوالی شد

اگر چنین است چرا اکنون براندون اکنون در پاریس حضور دارد؟چیزی که من می گویم این است منابع شما چیست.نه این حقیقت ندارد.

سولشایر در مورد فرناندز:

برونو از زمانی که به اینجا آمده و آماری که به جا گذاشته تاثیر او را نمایان می کند.عملکرد های وی قابل ستایش و چشمگیر هستند.تیم را تغییر نداد اما جرقه ای به تیم وارد کرد.

اوله در مورد خط زدن جونز , روخو و رومرو از لیست تیم در لیگ قهرمانان:

ما اسامی ۲۵ نفره داریم که باید در تیم آنها را قرار دهیم.فیل مصدوم است , مارکوس مصدوم است و برای طولانی مدت از میادین دور می باشد.سرخیو هم هنوز به نزد ما بازنگشته است پس ما لیستی در اختیار داریم که در دسترس هستند.

سولشایر در مورد مصدومیت گرینوود:

نمی توانم در مورد مسائل پزشکی صحبتی انجام دهم.فقط وقت هدر دادن است.نمی توان روی او ریسک کرد.امیدوارم تا آخر هفته دوباره خوب شود.

فرناندز در مورد پنجره نقل و انتقالات:

زمانی که برای باشگاهی به مانند یونایتد بازی می کنید نیاز دارید به دنبال جام ها بروید.نمی دانم پیروز خواهیم شد اما مهم است.

ذهنیت یونایتد برد و برد است , خوب است که در این فصل به جام هایی دست پیدا کنیم و ما آن را می خواهیم.

فرناندز در مورد شخصیت آتشین خود:

فکر می کنم من اینگونه بزرگ شده ام , می دانی؟ این روشی است که من باید باشم.گاهی اوقات زیادی مشخص می شود اما فکر می کنم به گونه ای که هستم می توانم به تیم کمک کنم.همه بازیکنان متفاوت هستند و شما برای تکمیل تیم خود به تمام شخصیت ها نیاز دارید.

اوله:

احتمالا این بزرگترین بازی ما در مقابل پی اس جی خواهد شد.

همه دوست دارند در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند و ما در مقابل فینالیست دوره قبل حضور پیدا خواهیم کرد.رد بول ( لایپزیش ) در نیمه نهایی حضور پیدا کرد و همچنین از رافائل استقبال خواهیم کرد.گروه فوق العاده ای برای ما است.این برای اولین بار است که تیم در مقابل بهترین ها بازی خواهد کرد.

سولشایر تایید کرد که فرناندز کاپیتان یونایتد در مقابل پی اس جی خواهد بود.

سولشایر:

او (برونو فرناندز) کنار من نشسته است , برونو در برابر پی اس جی کاپیتان خواهد بود.

برونو در مورد کاپیتانی در مقابل پی اس جی:

انتظار این را نداشتم , همان موقع که شما فهمیدید من نیز باخبر شدم! این یک افتخار و موفقیت مهم برای من است.همه کاپیتان هستند , همه باید کمک کنیم که یک رهبر باشیم.

۰ Comments