جایگزین مسیر

کنفرانس مطبوعاتی لوییس ون گال پیش از دیدار مقابل نوریچ

by | آذر , ۲۷ , ۱۳۹۴

کنفرانس مطبوعاتی لوییس ون گال پیش از دیدار مقابل نوریچ

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-لوییس ون گال از ساعت ۱۶ به وقت تهران در کنفرانس مطبوعاتی شرکت خواهد کرد و درباره وضعیت تیم به صحبت خواهد پرذاخت.

دالی بلیند در مصاحبه با MUTV گفت:

این بازی بسیار مهم می باشد , ما یک برنامه بسیار سنگین پیش رو داریم پس کسب سه امتیاز بسیار مهم می باشد.این تنها چیزی است که ما به آن فکر می کنیم.فکر می کنم همه در رختکن و همه کارکنان این را می دانند – آنها تیم سختی به حساب می آیند اما ما نیاز داریم که در این مسابقه به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

علی رغم نتایج یک جو بسیار خوب حکم فرما می باشد چرا که همه به دنبال بهترین ها هستند.اخلاق یک اصل بسیار مهم می باشد و همه بازیکنان نیز از این کار بهره مند می باشند و این بسیار عالی و ما می خواهیم آن را در زمین به نمایش در آوریم.

یونایتد ۴ – ۰ نوریچ ( ۲۰۱۳ )

چه کسی هتریک شینجی کاگاوا در سال ۲۰۱۳ مقابل قناری ها را به یاد دارد؟

۱۶۲۸۴۵۶۷۷JP026_Manchester_U

در مصاحبه با MUTV لوییس ون گال گفت که آندر هررا , وین رونی و کریس اسمالینگ برای بازی مقابل نوریچ به مدت یک هفته کامل تمرین کرده اند.

همچنین رئیس درباره یانگ گفت:

ما باید صبر کنیم و ببینیم.

اما به دلیل مصدومیت دارمیان و لینگارد در دسترس نخواهند بود.

خبری فوری: بنا به گفته های اسکای در حال حاضر گاس هیدینک در لندن به سر می برد و در حال مذاکره با سران چلسی می باشد تا به عنوان سرمربی این تیم منصوب شود.

ون گال در مورد بازگشت مصدوم ها:

تنها پاسخ این است که ما در این مسابقه به پیروزی دست پیدا کنیم , هنوز هم مشکل است زیرا ما در لیگ برتر بازی می کنیم اما در خانه بازی خواهیم کرد و نیاز داریم به پیروزی برسیم.نوریچ در برابر تیم های رتبه بالا نتایج خوبی کسب کرده است.من چه چیزی می گویم و این بهانه ای به حساب نمی آید پیروزی در لیگ برتر زیاد آسان نیست.

ون گال در مورد گلزنی:

به ثمر رساندن گل مهم ترین چیز است.ما همیشه به دنبال این هستیم که گلزنی کنیم.ما در حال انجام دادن آن هستیم اما باید راه حل درستی در پیش بگیریم این همیشه مهم است.شاید ما باید راه حل دیگری در پیش بگیریم اما این مشکل تر می باشد زیرا در ژانویه باشگاه ها نباید اجازه گلزنی به باشگاه دیگری بدهند.

ون گال در مورد جوانان:

همچنین این یک استراتژی است چون شما می توانید راه حل درستی در پیش گرفته و بازیکنان بزرگی به کار بگیرید اما من فکر می کنم انتخاب بازیکنان کوچک نیز عالی است چون شما می توانید شانس بازی به بازیکنان جوانتان بدهید.ما دیده ایم در این فصل و شما نیز دیده اید که آنها در اولین مسابقه خود بازی خوبی انجام می دهند.بورثویک – جکسون در اولین مسابقه خود خوب ظاهر شد و همچنین وارلا که در مقابل وولفسبورگ یک بازی خوب از خود به نمایش گذاشت.من باید بگویم انتخاب من درست است!

ون گال در مورد مورینیو:

قبل از شروع کنفرانس مطبوعاتی از لوییس ون گال درباره خوزه مورینیو سوال شده بود و او گفت:

این یک شگفتی بزرگ برای من بود به هیچ وجه انتظار این خبر را نداشتم.او یک مربی فوق العاده با رکورد های خوب در دنیای فوتبال می باشد که نمی توان به مانند او دید.این برای اولین بار است که شنیده می شود به دلیل نتایج با بازیکنان و کارکنان باشگاه به مشکلاتی رسیده است.من نمی توانم در مورد اتفاقاتی که در چلسی افتاده است صحبتی انجام دهم اما بسیار شگفت زده شدم.

صحبت های بیشتر از مربی:

من اعتماد کامل از بازیکنان و هیئت مدیره دارم این چیزی است که احساس می کنم.این چیزی است که می خواهم اما ما باید نتایج خوبی کسب کنیم ما باید برنده شویم.ما می دانیم همچنین بازیکنان نیز می دانند , من می دانم و اعضای هیئت مدیره نیز می دانند.شکی نیست که ما می توانیم پیروز شویم زیرا شما زمانی که نتایج خوبی کسب نمی کنید و پیروزی نمی شوید برای من نیز پایان دنیا می باشد.

نقل قولی از کنفرانس مطبوعاتی:

در آخرین صحبت ها از لوییس ون گال در مورد جیمز ویلسون سوال شد که آیا اگر نیاز بود او به تیم بازخواهد گشت که ون گال گفت:

ما او را به برایتون فرستادیم چون نیاز داشت ریتم بازی به دست آورد و به ما نشان دهد چه ویژگی هایی دارد.ما قرارداد او را تمدید کرده ایم چون او با کیفیت است و ما به او اعتقاد داریم.اگر ما دچار مشکلاتی شدیم او را بازخواهیم گرداند.

همچنین لوییس ون گال در مورد اینکه نیک پاول به دلیل مصدومیتش طی چند ماه اخیر بعد از مدت ها به تیم اصلی بازگشته است به صحبت پرداخت.

او مدت طولانی به دور از میادین بود و در حال حاضر به ریکاوری و تمرین کردن پرداخته است اما اکنون پس از بازگشت مصدوم ها شانس حضور او کمی کمتر شده است و شما هرگز نمی دانید که او در مقابل نوریچ بازی خواهد کرد یا خیر.

از همراهی شما سپاسگزاریم.

۰ Comments