جایگزین مسیر

کنفرانس مطبوعاتی لوییس ون گال بیش از رویارویی با واتفورد

by | آبان , ۲۹ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-لوییس ون گال در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرده است که شش غائب برای رویارویی با واتفورد دارد و انتخاب هایش کمی سخت تر شده اند.

لوییس ون گال در یک مصاحبه اختصاصی با MUTV گفت که برای بازی فردا مقابل واتفورد شش غائب دارد.کریک , فلینی , مارشال , والنسیا ( مصدوم ) و رونی به دلیل بیماری به همراه لوک شاو غائبان منچستر یونایتد خواهند بود.

لوییس ون گال به MUTV گفت:

فکر می کنم که همه می دانند که مایکل کریک و آنتونی مارشال مصدوم شده اند اما فلینی نیز مصدوم شده است این جای تعجب دارد به خاطر اینکه در تعطیلات باشگاهی و بازی های ملی وی به خوبی ریکاوری کرده بود اما هنوز او مصدوم می باشد و یک ضربه بزرگ به ما وارد شده است و آن نیز مصدومیت رونی می باشد بنابریان فکر می کنم ما یک مشکل بزرگ داریم , اما خوب ما باید این راه را طی کنیم.

در اواسط هفته در جریان بازی دوستانه بین انگلیس و فرانسه در ورزشگاه ومبلی آنتونی مارشال دچار مصدومیت شد و در آخر بازی نیز وی به همراه عصایی که در دست داشت از ورزشگاه خارج شد و دیدیه دشام نیز اعلام کرد که این بازیکن کمی دچار درد شده است.با این حال لوییس ون گال امیدوار می باشد تا در بازی روز چهارشنبه منچستر یونایتد در برابر پی اس وی آیندهوون در لیگ قهرمانان اروپا او تیم را همراهی کند.

لوییس وگال اضافه کرد:

این مصدمیت زیاد سخت نیست چیزی که در رسانه ها می خوانیم اما او نمی تواند در برابر واتفورد بازی کند.شاید در برابر پی اس وی بازی کند اما چیزی قطعی نیست و رونی نیز احتمال دارد در این مسابقه ( در برابر پی اس وی ) ما را همراهی کند چون بیماری تنها چند روز طول می کشد و همچنین والنسیا که در طول بازی های ملی نیز استراحت کرده است اما هنوز آماده بازی کردن نیست و سپس شاو پس ما ۵ مصدوم داریم که تعداد زیادی است.

جیمز ویلسون اکنون بازیکنی می باشد که احتمال دارد به دلیل این مصدومیت ها در ترکیب منچستر یونایتد در برابر واتفورد قرار بگیرد , مربی اذغان دارد:

پس از بازی های ملی وضعیت ویلسون خوب می باشد.او می تواند بازی کند اما نمی تواند به صورت کامل در یک بازی حضور داشته باشد چون او هنوز کامل ریتم بازی کردن را پیدا نکرده است.

۰ Comments