جایگزین مسیر

کنفرانس مطبوعاتی لوییس ون گال قبل از دیدار با بروژ

by | شهریور , ۳ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-لوییس ون گال ساعت ۲۱:۴۵ به وقت تهران در ورزشگاه جان بریدل درباره وضعیت تیم قبل از دیدار با بروژ در مرحله برگشت پلی آف لیگ قهرمانان به صحبت خواهد پرداخت.

سالن کنفرانس مطبوعاتی برای حضور لوییس ون گال در حال آماده سازی است این کنفرانس از ۳۰ دقیقه دیگر شروع خواهد شد.

۶D8DAC0853D64F5EB718730A89E519A8.ashx

میشل پرودوم سرمربی بروژ در کنفرانس مطبوعاتی خود امروز ظهر اعلام کرد برای صعود به یک معجزه بزرگ نیاز است.مربی بلژیکی گفت:

ما کار خود را انجام می دهیم به این باور داریم و انجامش خواهیم داد.

معجزه بعضی اوقات رخ می دهد اما آنها دو گل جلو هستند.آنها یک تیم بسیار حرفه ای می باشند.برای رخ دادن معجزه نیاز است شما کامل عمل کنید و نیاز دارید بهترین بازی را از خود به نمایش بگذارید.همچنین ما بسیاری از بازیکنانمان را در اختیار نداریم.

اگر ما بخواهیم با شانس پیروز شویم باید کامل باشیم.این بسیار کار دشواری است اما دعا می کنیم.

این یونایتد می تواند تجت فشار قرار بگیرد.در هر بازی می توانید تماشا کنید.زمانی که بازی آنها را می بینید یعنی در برابر نیوکاسل یا تاتنهام باید ما نیز همانطور بازی کنیم و آنها را نحت فشار قرار دهیم.

من فکر نمی کنم آنها فشار زیادی وارد کنند ما باید این کار را انجام بدهیم اما ما باید اعتماد به نفس داشته باشیم تا بتوانیم گلی به ثمر برسانیم.

لوییس ون گال گفت:

من فکر نمی کنم بازیکنان من بازی آسانی در انتظارشان باشد.آنها هفته ی گذشته بازی شان را نبردند و با برد به این مسابقه نمی آیند.

گل مروان فلینی بسیار مهم بود به این دلیل که ما می توانیم با خیالی آسوده تر پا به این مسابقه بگذاریم اما همانطور که شما می دانید ما می توانیم خیلی زودتر در بازی صعودمان را مسجل کنیم.

فلینی:

در حال حاضر ما کارمان را انجام داده ایم.ما حذف شده نیستیم و می توانیم گلزنی نیز کنیم.اکنون کیفیت تیمی ما بالا می باشد ما می توانیم در لیگ قهرمانان عالی ظاهر شویم.

CNRatLUWgAAd7uS

از ون گال سوال شد که آیا این مسابقه بزرگترین بازی آنها می باشد وی پاسخ داد:

بله زیرا این بازی بدان معناست که ما می توانیم در لیگ قهرمانان حضور پیدا کنیم.ما هنوز به طور کامل در لیگ قهرمانان حضور نداریم این بازی بسیار مهم است.ما باید در هر بازی گلی به ثمر برسانیم تا در آخر بازی از حریفمان امتیاز بگیریم و برنده شویم.آنها در آخرین دیدارشان در خانه در انتخابی لیگ قهرمانان در برابر پاناتینایکوس ۳-۰ برنده شده اند و باید دید قادر به این هستند که با حمایت هواداران خود به پیروزی دست پیدا کنند.

همچنین در مورد پست فلینی از رئیس سوال شده است که وی اینگونه جواب می دهد:

او می تواند هم در پست ۹ و هم در پست ۱۰ بازی کند و همچنین می تواند در پست ۶ و ۸ نیز به کار گرفته شود.این فصل او در پست های ۹ و ۱۰ بیشتر از پست های ۶ و ۸ به کار گرفته خواهد شد زیرا در آن دو پست ما بازیکنان دیگری در اختیار داریم.

فلینی ادامه داد:

در گذشته من در پست های ۹ و ۱۰ بازی کرده ام.من باید به این تیم کمک کنم من می توانم آنجا بازی کنم.مهم نیست که من کجا بازی کنم مهمترین چیز این است که ما در آخر برنده شویم.البته این متفاوت است اما من از بازی کردن در هر جای زمین لذت می برم.

ون گال در مورد سخت بودن انتخاب ترکیب نیز به صحبت پرداخت:

شما درست می گویید این یک مشکل است.مهمترین عمل این است که در تیم دوم خود را به خوبی نشان دهید تا به تیم اصلی راه پیدا کنید.هشت بازیکن باید روز پنج شنبه به مصاف آژاکس بروند و روخو نیز باید ۶۰ دقیقه بازی کند.

ون گال در مورد آژاکس که در سال ۱۹۹۵ به همراه این تیم قهرمان لیگ قهرمانان شد صحبت هایی انجام داد:

ما در اولین مسابقه به مصاف میلان رفتیم و آنها به دنبال دفاع از قهرمانی بودند.ما با بازیکنان همچون سیدورف (۱۶ ساله) کلایروت (۱۸ ساله) و کانو (۱۸ ساله)  به مصاف آنها رفتیم.ما دو بار هم در خانه هم در خارج از خانه آنها را شکست دادیم و این موجب شد ما مطمئن شویم که می توانیم برنده شویم ما در نیمه نهایی به مصاف بایرن مونیخ رفتیم خوشبختانه ما آن بازی را پایان خود ندانستیم و ۱-۰ برنده شدیم.گلزن ما کلایورت ۱۸ ساله بود.

در انتها فلینی درباره حضور دو ساله خود در منچستر یونایتد به صحبت پرداخت:

همه می دانند که اولین فصل برای من دشوار بود اما آن زمان گذشته است.من آینده را نگاه می کنم من فصل گذشته عملکرد خوبی داشتم و می خواهم ادامه بدهم.ما می دانیم که مربی فلسفه خود را دارد.من می خواهم بهترین عملکرد را به اجرا بگذارم و گلزنی کنم.

۰ Comments