جایگزین مسیر

کنفرانس مطبوعاتی لوییس ون گال قبل از رویارویی با اورتون

by | مهر , ۲۴ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-لوییس ون گال امروز از ساعت ۱۵:۳۰ در نشست خبری خود در کمپ تمرینی Aon درباره وضعیت تیم به صحبت خواهد پرداخت.

لوییس ون گال به MUTV گفت با توجه به اینکه وین رونی و مایکل کریک بازی های ملی انگلستان را از دست دادند برای بازی مقابل اورتون هیچ مشکلی نخواهند داشت.

همچنین رئیس گفته است که مکنیر در دسترس نیست اما روخو و هررا آمادگی خود را به دست آورده اند گرچه برای ۹۰ دقیقه هنوز آماده نیستند.

رئیس توضیح می دهد:

آنها ( هررا و روخو ) مدتی مصدوم بودند و حال دوره بعد از مصدومیت را پشت سر گذاشته اند.همچنین آنها می توانند بازی کنند شاید ۹۰ دقیقه نتوانند اما هیچ وقت نمی دانید.

همچنین رئیس در مورد شکست منچستر یونایتد در بازی قبل خود مقابل آرسنال گفت:

ما در این مورد صحبت کرده ایم.دیگر نمی توانیم در این مورد صحبت کنیم.

رئیس ادامه می دهد:

ما می خواهیم قهرمان شویم بنابراین باید مانند قهرمان رفتار کنیم وشما باید در هر زمانی بهبود یابید.

رئیس به خبرنگاران گفت اشلی یانگ دچار مصدومیتی شده است و بازی مقبل اورتون در روز شنبه را از دست خواهد داد.

ون گال در مورد بازی مقابل اورتون گفت:

من اعتماد به نفس دارم.من در جلسات تمرنی به خوبی با بازیکنان کار کرده ام و بازیکنان من می خواهند عملکرد خوبی داشته باشند.

باستین شوان اشتایگر نیز دو بازی گذشته خود برای تیم ملی آلمان را به دلیل مصدومیت که در عین گرم کردن دچارش شد از دست داده بود یعنی باخت ۱-۰ آلمان مقابل ایرلند و همچنین در بازی که ۱-۱ در مقابل گرجستان رقم خورد این بازیکن غائب تیم ملی آلمان بود اما این بازیکن ۳۱ ساله به نظر می رسد در بازی منچستر یونایتد مقابل اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک حضور داشته باشد.

 ون گال درباره وضعیت رونی و کریک به MUTV گفت:

وین رونی , فکر می کنم او می تواند بازی کند و مایکل کریک نیز می تواند بازی کند.من برای جونز بسیار حوشحال هستم.بله , البته او برای من در دو بازی گذشته ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بازی کرده بود پس از آن برای تیم ملی انگلستان به میدان رفت.اکنون من می توانم برای ترکیب از او استفاده کنم.

از همراهی شما سپاسگزاریم.

۰ Comments