جایگزین مسیر

کنفرانس مطبوعاتی لوییس ون گال پیش از دیدار با شیفیلدیونایتد

by | دی , ۱۸ , ۱۳۹۴

کنفرانس مطبوعاتی لوییس ون گال پیش از دیدار با شیفیلدیونایتد

پایگاه هواداران منچستر یونایتدلوییس ون گال مانند هر هفته در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد و به سوال خبرنگاران درباره وضعیت تیم و بازی پیش رو به صحبت پرداخت.

لوییس ون گال با گفتگو با شبکه باشگاه ( MUTV ) درباره مصدومین به صحبت پرداخت , رئیس درباره بازیکنانی که هنوز شرایط کافی برای حضور در میادین را ندارند گفت:

فیل جونز مصدوم می باشد و برخی از بازیکنان نیز شرایط خوبی ندارند و در وضعیت قرمز قرار دارند.

هر چند خبری خوب نیز وجود دارد و اینکه ون گال تایید کرده است جسی لینگارد مشکلی برای همراهی تیم نخواهد داشت.

او این هفته به صورت کامل تمرین کرده است بنابریان آماده است.

بازیکن دیگری که هنوز وضعیتش مشخص نیست اشلی یانگ می باشد بازیکنی که هفته گذشته در برابر سوانسی به دلیل مصدومیت تعویض شد.او این هفته به تمرینات بازگشت با این حال مربی گفت:

او مصدوم نیست , او در منطقه قرمز حضور دارد.بازیکنان دیگری نیز می باشند که در منطقه قرمز هستند و ما باید تصمیم بگیریم که آیا آنها می توانند در برابر شیفیلد بازی کنند یا خیر.

همچنین از لوییس ون گال درباره وضعیت مارکوس روخو , آنتونیو والنسیا و لوک شاو سوال شد و رئیس گفت:

هر سه آنها وضعیت خوبی دارند.شاو و والنسیا تا به اکنون در تعطیلات بوده اند و آماده هستند که به میادین بازگردند و همچنین از نظر روحی نیز در وضعیت خوبی قرار دارند که بسیار خوب می باشد.روخو اینجا حضور داشت و باید تا پایان ژانویه به استراحت خود ادامه بدهد اما وضعیت او نیز به خوبی پیش می رود.

همچنین درباره عدنان یانوزای سوالی پرسیده شد بازیکنی که این هفته از بورسیا دورتمند به یونایتد بازگشت و ون گال در مورد این بازیکن گفت که وی روز دوشنبه در تیم زیر ۲۱ ساله ها در برابر ردینگ به میدان خواهد رفت.

لوییس ون گال قبل از کنفرانس مطبوعاتی خود در کمپ تمرینی Aon گفت که عدنان یانوزای اکنون شانس دوم خود را به دست آورده است تا بتواند کیفیت خود را در یونایتد به نمایش بگذارد و رئیس به خبرنگاران گفت:

او به همراه ما در تیم اصلی می تواند تمرینات بهتری انجام بدهد و اینکه کیفیت خود را نیز به نمایش بگذارد تا اینکه به صورت قرضی در دورتمند حضور داشته باشد.

همچنین رئیس در مورد پپ گواردیولا که این تابستان از بایرن مونیخ جدا خواهد شد و فصل آینده در لیگ برتر مربی گری خواهد کرد نیز گفت:

من دو سال گذشته گفتم که این چیزی عجیبی نیست.شما باید به دنبال هدفتان به عنوان یک مربی باشید ار آنجایی که مربیان به دنبال جاه طلبی می باشند و پپ گواردیولا نیز اینگونه می باشد و می خواهد در لیگ برتر نیز مربی گری کند درست مانند من.

صحبت های بیشتر در مورد گواردیولا:

آیا خبرهای مربوط به گواردیولا روی شما تاثیری دارد؟

من باید بگویم که در پایان دوران حرفه ای خود قرار دارم پس برای من چیزی عجیب به نظر نمی رسد.برای من مهم این است که منچستر یونایتد را به موفقیت برسانم و هنوز یک فصل دیگر می توانم در اینجا مربی گری کنم.

یونایتد در حسرت جام حذفی:

همچنین لوییس ون گال در مورد اینکه منچستر یونایتد در ۱۲ سال گذشته نتوانسته است این جام را کسب کند نیز به صحبت پرداخت:

شما نمی توانید این را چیزی عجیب تلقی کنید این فوتبال است.شما می توانید هم برنده هم بازنده باشید.من فکر می کنم تصاحب جام حذفی سخت باشید و شما سال گذشته بازی ما را در مقابل یئوویل و کمبریج را دیدید.هر بازی که بخواهید برنده باشید سخت است و تیمی که در مقابل شما بازی می کند چه در سطح شما باشید چه نباشد بازی سختی به حساب می آید.

سبک بازی کردن تغییری کرده است؟

لوییس ون گال در مورد سبکی که در برابر سوانسی به کار گرفته است به صحبت می پردازد:

ما همیشه فوتبالی تهاجمی بازی می کنیم و در این مسابقه ما گل به ثمر رسانیدم و این تفاوت دارد.این به ما اعتماد به نفس بیشتری می دهد و هنوز ما باید به دنبال گلزنی باشیم , یک پرستو در تابستان به وجود نمی آید (!)من مطمئن هستم که پیشرفت خواهیم کرد چون من آن را در تمرینات می بینم اما شما باید آن را در زمین نشان بدهید.

از همراهی شما سپاسگزاریم…..

۰ Comments