جایگزین مسیر

کنفرانس مطبوعاتی لوییس ون گال

by | مرداد , ۲۶ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-لوییس ون گال سرمربی منچستر یونایتد امروز در اولدترافورد در کنفرانس مطبوعاتی شرکت خواهد کرد و درباره مسائل تیم قبل از دیدار با بروژ بلژیک به صحبت خواهد پرداخت.

همه خبرنگاران منتظر هستند که لوییس ون گال برای حضور در کنفرانس مطبوعاتی به سالن منتقل شود.همه ما منتظر هستیم تا صحبت های وی را پوشش دهیم….

F25EB9EA0216429A85B146C287678B46.ashx

بله! هیچ شکی در این وجود ندارد که تمام خبرنگاران و ژورنالیست ها برای پوشش کنفرانس مطبوعاتی لوییس ون گال به اینجا بیایند و همه بابت اینکه منچستر یونایتد به لیگ قهرمانان بازگشته است هیجان زده می باشند.

در کنار لوییس ون گال , عدنان یانوزای نیز حضور خواهد داشت که در بازی در برابر استون ویلا در روز جمعه گل پیروزی بخش منچستر یونایتد را به ثمر رساند.آیا او می تواند جایگاه خود را در تیم محکم کند؟

ون گال درباره مصدومین:

لوییس ون گال با مصاحبه با MUTV گفت برای بازی در برابر بروژ بلژیک هیچ مصدومی ندارد.مروان فلینی که در لیگ برتر محروم می باشد می تواند در لیگ قهرمانان به میدان برود و تنها مصدوم منچستر یونایتد فیل جونز می باشد که دچار بیماری تتروموزیز شده است.

ون گال در مورد بازی روز سه شنبه:

فشار هایی روی ما قرار دارد چون باید صعود کنیم و هدف ما صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان می باشد.از این نوع بازی ها بسیار متفاوت هستند.بروژ می تواند به خوبی دفاع کند همچنین می توانند  به خوبی حمله کنند پس بازی دشواری می باشد به همین دلیل است که تحت فشار قرار داریم.

درباره فشار بازی:

در راس مدیریت باشگاه , بازیکنان و هوداران می خواهند در اروپا شرکت کنیم به همین دلیل است که فشار روی تیم بالا است.ما باید کیفیتمان را در برابر آنها نشان دهیم اما این یک بازی آسان نیست.

ون گال درباره فرم و شرایط یونایتد گفت:

ما راه طولانی را در پیش داریم اما ما شروع بهتری نسبت به فصل گذشته داشتیم و دو کلین شیت داشتیم که این نشان می دهد شرایط و ساختار و همچنین بالانس تیم بالاتر رفته است همچنین من مطمئن هستم که سطح ما بالاتر نیز خواهد رفت و این چیزی است که از بازیکنان انتظار دارم.

ون گال درباره حضور رونی در نوک حمله:

همه رسانه های یک سال نوشتند که من باید او را در پست نوک قرار دهم اما من مشاهده می کنم که شما پس از انجام دو بازی دچار شک و تردید شده اید من این را درک نمی کنم.من مطئن هستم همیشه اعتماد به نفس در بازیکنانم وجود دارد.

صحبت های یانوزای درباره حضور در ترکیب تیم:

من مدت طولانی بود که بازی نکرده بودم اما خوشحالم که اولین گل خود در این فصل را به ثمر رساندم.من بسیار خوشحالم که بازی کردم و همه چیزهایی که مربی و باشگاه به من داده است.من در یونایتد خوشحال هستم و خوشحال می باشم که مربی به من اعتماد دارد.

۳۵B7A7224AF14A2A909C653E0C0C7107.ashx

ون گال در مورد فرصت دادن به یانوزای:

او سال گذشته با ۲۴ بازیکن رقابت می کرد او تازه ۲۰ ساله است.ویژگی هایی که در یک بازیکن جوان نمی توان مشاهده کرد و او در این فصل دارد به من نشان می دهد.این امکان وجود دارد اما در باشگاهی مثل یونایتد شما هرگز جایگاهیتان تثبیت شده نیست.هر بازیکنی که در اینجا حضور دارد این را می داند و به همین دلیل است که ما یک روحیه تیمی خوبی در اینجا داریم.

یانوزای در مورد بهبود عملکردش:

من آماده هستم تا به بهترین شرایط خود بازگردم و هر کاری که می توانم انجام دهم را به بهترین شکل به نمایش می گذارم.البته من پیشرفت خواهم کرد این چیزی است که مربی بارها به من گفته اند من احساس می کنم هنوز خوب نیستم من در بازی های زیادی حضور نداشته ام بنابراین امیدوارم  این فصل می توانم بازی های بیشتری انجام بدهم.

ون گال در مورد پرودوم سرمربی بروژ گفت:

من فکر می کنم تیم سازمان یافته ای در اختیار دارد که ساختار بسیار خوبی می باشد.شما می توانید فلسفه خود را به اجرا بگذارید و همه باید به آن احترام بگذارند.من زمانی که بازیکن بودم این مخالفت ها وجود داشت من نتایج آن دوران را نمی دانم. اگر بازی را باخته باشید باید نتیجه را مساوی کنید آن زمان من خوشحال می شوم!

MANCHESTER, ENGLAND - AUGUST 13:   Louis van Gaal addresses the media during a Manchester United press conference at Aon Training Complex on August 13, 2015 in Manchester, England.  (Photo by Matthew Peters/Manchester United FC via Getty Images)

از همراهی شما سپاسگزاریم.

۰ Comments