جایگزین مسیر

کنفرانس مطبوعاتی مورینیو پیش از بازی با هادرسفیلد

by | بهمن , ۱۳ , ۱۳۹۶

کنفرانس مطبوعاتی مورینیو پیش از بازی با هادرسفیلد

پایگاه هواداران منچستریونایتد – صحبت های ژوزه مورینیو را پیش از بازی با هادرسفیلد با هم میخوانیم:

آیا اریک بایی و زلاتان در اروپا بازی خواهند کرد؟

زلاتان و اریک در حال تمرین کردن هستند اما هنوز وارد تمرین های گروهی نشده اند بنابراین تا بازگشت کامل فاصله ی زیادی دارند.امیدوارم آنها برای بازی های لیگ قهرمانان اروپا که در اواخر این ماه شروع میشود،بازگردند.

ناراحتی بابت فلینی

خوشبختانه مشکل مروان جدی نیست.بنابراین او برای مدت زیادی مصدوم نخواهد بود.در عین حال او را برای چند هفته در اختیار نخواهیم داشت اما به طور دقیق مدت دوری او مشخص نیست.من واقعا برای او متاسفم زیرا او بازیکن بسیار مهمی برای من و برای کل تیم است.

اظهار نظر مورینیو در مورد سالگرد فاجعه ی مونیخ

این داستان بخشی از زندگی فوتبالی من است.حتی قبل از اینکه به منچستریونایتد بیایم نیز اینگونه بوده است.زیرا این تراژدی برای تمام فوتبالی ها در ۶۰ سال گذشته بسیار مهم بوده است.

روزی برای نشان دادن تعصب و احترام

فکر میکنم فردا روزیست که ما باید تعصب خودمان را به باشگاه و همینطور احترام خود را نسبت به قربانیان فاجعه مونیخ نشان دهیم.فکر میکنم فردا روزیست که باید با تمام وجود بازی کنیم.فردا باید به همراه طرفدارانمان از بازی لذت ببریم.

ما به امتیازات لیگ برتر احتیاج داریم

اهمیت بازی فردا برای ما فقط بخاطر فاجعه ی مونیخ نیست.این بازی برای ما مهم است زیرا باید تمامی امتیازات ممکن را جمع آوری نماییم تا در انتهای فصل در بهترین جایگاه ممکن باشیم.هدف ما قرارگیری در رده ی دوم جدول است.

 

۰ Comments