جایگزین مسیر

کوئنترائو اجازه دارد رئال مادرید را ترک کند

by | اسفند , ۲۱ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-هدف منچستر یونایتد یعنی فابیو کوئنترائو اجازه خواهد داشت در پایان فصل از تیم مادریدی خارج شود.

به گزارش روزنامه پرتغالی آبولا و بنا به گزارشات رسیده از اسپانیا کوئنترائو پرتغالی در این تابستان می تواند از رئال مادرید به تیم دیگری منتقل شود و این اجازه را آنجلوتی صادر کرده است.

منچستر یونایتد در تابستان و زمستان با این بازیکن در ارتباط بود و حتی در تابستان گذشته این بازیکن در حال انتقال به یونایتد بود که با مشکلاتی این انتقال منتفی شد.

اما این بازیکن پرتغالی با وجود مارسلو باز در مادرید باقی ماند ولی به احتمال زیاد در این تابستان به تیم دیگری منتقل خواهد شد.

فابیو کوئنترائو در ای فصل تنها در شش بازی رئال مادرید در لالیگا به میدان رفته است که این برای فابیو خوب نیست.

بنا به گزارشات این مدافع چپ پرتغالی در این تابستان اجازه خواهد داشت به باشگاه دیگری منتقل شود و همچنین آلوارو موراتا نیز می تواند این باشگاه را در پایان فصل ترک کند.

با این حال آنجلوتی برای جایگزینی فابیو می خواهد مورنو بازیکن سویا را جذب کند و این بازیکن در لیست آنجلوتی در تابستان قرار دارد.

همچنین رئیس باشگاه رئال مادرید در نظر دارد ایلکای گندوغان از دورتمند,پاول پوگبا و خوان برنات از والنسیا را جذب کند.

منچستر یونایتد در این تابستان سخت به دنبال دفاع چپ می باشند زیرا قرارداد پاتریس اورا در پایان فصل به اتمام می رسد و از همین رو یونایتد برای جانشینی اورا به دنبال جایگزین خوب می باشد.

پاتریس اورا در این چند ماه به تیم های فرانسه لینک شده است و احتمال دارد این بازیکن به کشور خود بازگردد.

۰ Comments