جایگزین مسیر

کوئنترائو می خواهد به یونایتد منتقل شود

by | دی , ۳۰ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانبه گزارش روزنامه اسپانیایی آ س فابیو کوئنترائو می خواهد برای انتقال قرضی در این ژانویه به یونایتد منتقل شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

این ستاره پرتغالی در تابستان در آستانه پیوستن به یونایتد بود که این انتقال با شکست مواجه شد و در این پنجره نقل و انتقالات نیز یونایتد باز به دنبال دفاع چپ مادرید می باشد.

با این حال شنیده می شود علاقه مویس به این این بازیکن بسیار زیاد می باشد و احتمال دارد در چند روز آینده این انتقال نهایی شود.

به نظر می رسد کوئنترائو علاقه دارد در همین زمستان به یونایتد منتقل شود و رئال مادرید نیز احتمال دارد بی میل به فورش وی نباشد.

اکنون آنجلوتی مارسلو را به کوئنترائو در سمت چپ ترجیح میدهد و رئالی ها می دانند اگر این بازیکن پرتغالی را از دست بدهند هیچ جایگزینی برای مارسلو در سمت چپ نخواهند داشت.

کوئنترائو علاقه دارد به یونایتد بپیوندد به خاطر اینکه او می خواهد با بازی بیشتر که در یونایتد  انجام دهد در جام جهانی برزیل حضور داشته باشد.

اما اگر رئالی ها به فکر فروش کوئنترائو باشند باید ابتدا یک جایگزین برای این بازیکن خریداری کنند.

رئال مادرید در چند روز گذشته به ستاره سویا مورنو لینک شده اند اما سویا نیز راضی به فروش وی نمی باشد اگر هم این انتقال رخ دهد باید تا تابستان رئال مادرید صبر کند.

این می تواند انتقال کوئنترائو به یونایتد را تا تابستان به تعویق بیندارد و این هیچ برای این بازیکن پرتغالی خوب نمی باشد.

اما نیاز مویس به دفاع چپ تا تابستان هیچ برای یونایتد و مویس خوب نمی باشد ولی اگر این بازیکن در این زمستان به صورت قرضی به یونایتد بپیوندد برای قهرمان لیگ برتر خوب است.

در حال حاضر با شرایطی که اورا دارد و احتمال دارد این بازیکن تابستان یونایتد را ترک کند یونایتد نیاز به یک دفاع چپ مطمئن دارد.

۰ Comments