جایگزین مسیر

کواردادو و فیورنتینا در مذاکره با یونایتد

by | مرداد , ۱۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش رسانه های ایتالیایی شرایط انتقال کواردادو از فیورنتینا به منچستریونایتد بسیار فراهم شده است و با توجه به پیشنهاد اغوا کننده ی منچستریونایتد این انتقال به زودی انجام خواهد شد.

خبرگزاری های کاتلانی در روزهای گذشته مدعی شدند بارسونا خواهان این وینگر کلمبیایی بوده است اما نتونسته است پیششنهادی به انداه ی منچستر یونایتد برای این بازیکن بدهند و از خرید او منصرف شده اند.

توتو اسپورت نوشت با بازگشت کوادادو به فیورنتینا و صحبت هایش با سران باشگاه ایتالیایی هر دو طرف به توافق رسیدند تا کواردادو با مبلغی خوب در دسترس باشد و جواب سران باشگاه ایتالیایی پیشنهاد 32 میلیون یورویی بله باشد.

دیگر اهداف یونایتد در این پست دی ماریا و رویس می باشد که شرایط جذب  این بازیکنان بسیار سخت است و احتمال دارد ون خال ریسک نکند و گزینه های در دسترس تر را جذب کند.

با توجه به سیستم 3_5_2 ون خال خرید وینگ عجیب است چرا که بازیکنان مد نظر ون خال هیچ کدام خصوصیت وینگ بک بازی کردن را ندارند اما به نظر می آید در صورت خرید یک وینگ تکنیکی و با وجود عدنان یانوزای ون خال از سیستم های 4_3_3 و یا 3_4_3 استفاده کند.

دیروز رئیس باشگاه فیورنتینا در مصاحبه ای تلویزیونی مدعی شد در 10 روز آینده تکلیف کواردادو روشن خواهد شد.

با توجه به گزارشات در کشور ایتالیا احتمال انجام دو خرید از لیگ ایتالیا توسط یونایتد یعنی ویدال و کواردادو بسیار زیاد می باشد.

۰ Comments