جایگزین مسیر

کواچیچ قصد داشته است به یکی از باشگاه های لیگ برتری بپیوندد

by | خرداد , ۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گزارش دیلی اکسپرس آسنال نیز به جمع خواهان جذب کواچیچ پیوسته است منچستر یونایتد و لیورپول مدت هاست به دنبال این بازیکن می باشند.

این بازیکن جوان تابستان سال گذشته به تیم اینتر میلان پیوست و برای بازی در تیم اول موفق نبوده است با این حال او هنوز معتقد است می توانسته برای سه غول لیگ برتری به میدان برود و به آنجا منتقل شود.

گزارش های در ایتالیا نشان داده است که منچستر یونایتد لیورپول و آرسنال هر سه پیشنهادهایی را برای این بازیکن ارسال کرده اند و حال حاضر به نظر می رسد آماده اند تا این بازیکن را از سن سیرو به لیگ برتر منتقل کنند.

بنا به گزارشات رسیده آسنال برای خرید او دست از پیشنهاد کشیده اند و این می تواند برای دو تیم دیگر بسیار عالی باشد اما بر خلاف این گزارش آرسن ونگر هنوز به خرید او علاقه دارد.

منچستر یونایتد و لیورپول در این تابستان می توانند با پیشنهادی خوب این بازیکن را به تیم خود منتقل کنند و ونگر را در این راه شکست بدهند.

با این حال اینتر میلان نیز نمی خواهد این بازیکن 20 ساله خود را به واگذار کند و قصد دارند او را در تیم خود نگه دارند.

به نقل از اکسپرس کواچیچ اخیرا گفته است:”باید به مطبوعات چیزی را بگوبم من جوان می باشم و نیاز به بازی دارم اما روزنامه نگاران همیشه درباره من خبرهایی را منتشر می کنند.”

“اما آنچه در مورد من گفته می شود شایعه می باشد من تا سال 2017 با اینتر قرارداد دارم و آینده من در اینجا رقم خواهد خورد.”

“من واقعا خوشحال هستم که جز این باشگاه بزرگ می باشم.”

“پس من در حال حاضر در این فکر می باشم که چگونه به بازیکن بهترین تبدیل شوم تا بتوانم با عملکردی بهتر باعث بهتر شدن نتایج تیمم شود.”

“من جوان هستم و وقت کافی را نیز برای بهتر شدن دارم و من هنوز هم می توانم بهتر شوم.”

“اما من خوشحال هستم در اینتر حضور دارم و آنها نیز از بودن من در اینجا خوشحال هستند و وقت لازم را به من خواهند داد.”

۰ Comments