جایگزین مسیر

کولاسیناک: من از یونایتد پیشنهادی دریافت کرده ام

by | اردیبهشت , ۹ , ۱۳۹۳

سید کولاسیناک مدافع جوان شالکه 04 تایید کرد که از باشگاه منچستریونایتد پیشنهادی رسمی دریافت کرده است, اما تاکید کرد که او نمی خواهد تصمیم عجولانه ای درباره این مسئله بگیرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مدافع 20 ساله در هفته گذشته با انتقال به منچستریونایتد لینک شده بود, اکنون او در مصاحبه ای که با روزنامه بوسنیایی Dnevni Avaz داشته است تایید کرده که پیشنهاد رسمی از منچستریونایتد دریافت کرده است.

با این حال, کولاسیناک قصد ندارد عجولانه بر سر این موضوع مهم تصمیم بگیرد.

این حقیقت دارد که من پیشنهاد رسمی از منچستریونایتد دریافت کرده ام.

در حال حاضر, من نمی خواهم بیش از اندازه درباره این مسئله صحبت کنم و همچنین نمی توانم چیزی را به طور قطع و یقین به شما بگویم.

مدیر برنامه های من نیز از این پیشنهادی که از انگلستان دریافت کرده ام, اطلاع دارد و ما با هم شرایط را بررسی خواهیم کرد و درباره اینکه چه کار باید انجام بدهیم, تصمیم خواهیم گرفت.

من نمی خواهم عجولانه تصمیم بگیرم. این پیشنهادی است که باید به دقت درباره آن بررسی کرد. البته من باید ببینم که باشگاه شالکه چه خواهد گفت.

گفته می شود مبلغ انتقال کولاسیناک 5 میلیون پوند می باشد, بدون شک در صورت انتقال به الدترافورد, او تنها مدافع چپی نخواهد بود که در تابستان به یونایتد ملحق می شود.

کولاسیناک اولین بار در سپتامبر سال 2012 در بازی برابر گرترفورث پیراهن تیم اصلی شالکه را به تن کرد. شالکه در آن دیدار 2 بر 0 پیروز شد. او بلافاصله در ترکیب ثابت شالکه 04 جایی برای خود باز کرده است و تا به امروز 22 بازی در فصل جاری برای تیم اصلی انجام داده است.

شالکه 04 آلمان هم اکنون برای کسب جواز راهیابی به فصل بعد رقابت های لیگ قهرمانان در بوندسلیگا تلاش می کند. همانطور که اشاره شد, پست اصلی سید دفاع چپ می باشد اما او قابلیت بازی در پست های دفاع مرکزی و هافبک دفاعی را نیز دارد.

او اولین بازی خود با پیراهن تیم ملی بوسنی را نوامبر سال گذشته در بازی دوستانه برابر آرژانتین انجام داده است.  سید در کشور آلمان به دنیا آمده است و در تمام رده های سنی پایه برای تیم ملی آلمان بازی کرده است اما پس از حضور در تیم زیر 21 سال آلمان, او تیم ملی بزرگسالان بوسنی را برای بازی کردن انتخاب کرده است.

۰ Comments