جایگزین مسیر

کول:دخیا شایسته بهترین بازیکن سال یونایتد می باشد

by | اردیبهشت , ۱۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-اندی کول مهاجم سابق شیاطین سرخ متقد است دروازه بان یونایتد دخیا شایسته دریافت جایزه بهترین بازیکن سال است اندی در حال حاضر سفیر باشگاه می باشد.

داوید دخیا در ژوئن سال 2011 از اتلتیکو مادرید به منچستر یونایتد پیوست و در سال اول حضورش در یونایتد با انتقاد هایی رو به رو شد اما او الان به عنوان بازیکن ثابت یونایتد به شمار می رود به صورت چشمگیری پیشرفت کرده است.

این بازیکن 23 ساله اسپانیایی در ماه مارچ چایزه بهترین بازیکن ماه باشگاه را به دست آورد او در مرحله برگشت یک هشتم نهایی اروپا در برابر المپیاکوس عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت و این بازی در ورزشگاه اولدترافورد با درخشش رابین ون پرسی با نتیجه 3-0 پایان یافت.

اندی کول معتقد است دخیا باید بهترین بازیکن سال یونایتد انتخاب شود یونایتد در طول 7 سال گذشته در درون دروازه مشکلاتی را داشته است اما الان دخیا بسیار آماده می باشد و کول می گوید جایزه سر مت بازبی باید به داوید دخیا برسد.

کول به عنوان سفیر در یونایتد رویو می نویسد:داوید روزی که به اولدترافورد منتقل شد بعضی رسانه ها با بی احترامی او را سگ دانستند او در آن زمان یک دروازه بان جوان بود او با پول بسیار زیادی به اولدترافورد منتقل شد و در اوایل بسیار از نوع عملکرد او انتقاد می شد.

لیگ برتر با تمام لیگ های دنیا متفاوت است در این لیگ فرهتگ های متفاوتی نسب به لیگ های دیگر دارد که کار را برای دخیا سخت می کرد اما او فصل اول حضورش را فراموش کرده است و اکنون بسیار فوق العاده می باشد او در این فصل کابوس وار یونایتد برای این تیم بسیار عالی کار کرده است و در فصل گذشته نیز بسیار عالی کرد.

او در این فصل در برابر ساندرلند و المپیاکوس عالی کار کرد اما در حقیقت او در هر هفته بسیار خوب کار می کند او بسیار پیشرفت کرده است و هنوز هم به پیشرفت خود ادامه می دهد و شخصیت او نشان داد که بر همه چیز غلبه کرده است و اکنون جواب همه را با تلاشش داده است که برای من واقعا شگفت انگیز است.

او ویژگی یک بازیکن که باید در یونایتد داشته باشد را دارد انتظارات در این باشگاه بسیار بالا می باشد بعضی از بازیکنان توان مقابله را دارند و تلاششان را می کنند ولی بعضی ها نه.اما او به مرور زمان پیشرفت کرد و الان یک دروازه بان فوق العاده می باشد.او رای من برای بهترین بازیکن سال باشگاه می باشد.

۰ Comments