جایگزین مسیر

کول: رابین گزینه مناسبی برای کاپیتانی یونایتد نیست

by | تیر , ۱۱ , ۱۳۹۳

اندی کول برنده سه گانه به همراه یونایتد در سال 1999 طی مصاحبه ای به انتقاد از ترکیب تیم پرداخته است و مدعی شده است که در ترکیب کنونی شیاطین سرخ عدم حضور یک رهبر دیده می شود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – اندی #کول معتقد است که رابین #فان_پرسی انتخاب مناسبی برای بستن بازوبند کاپیتانی #منچستریونایتد نمی باشد. پس از جدایی نمانیا ویدیچ کاپیتان سابق شیاطین سرخ در پایان فصل گذشته, سرمربی جدید منچستریونایتد, لوئیز #فن_خال باید جایگزینی برای ویدا پیدا کند.

اما پیش از انتخاب کاپیتان بعدی شیاطین سرخ, کول طی مصاحبه ای نبود رهبر در ترکیب فعلی یونایتد را نکته منفی عنوان کرد و شرایط کنونی شیاطین سرخ را با روزهایی که خودش در یونایتد بازی می کرد, مقایسه می کند.

کول به دیلی استار گفت:

من چند سال در منچستریونایتد بازی کردم و ما همیشه در آن سال ها یک کاپیتان داشتیم و همیشه می دانستیم که چه کسی کاپیتان خواهد شد.

اما اکنون شما به تیم کنونی منچستریونایتد نگاه می کنید و بر می گردید و به خودتان می گویید “نمی دانم” (چه کسی کاپیتان خواهد شد).

بازیکنی در تیم وجود ندارد که شما انگشت خود را به سوی او بگیرید و بگویید ” آره, او کاپیتان منچستریونایتد خواهد شد”, برخلاف سال های گذشته, زمانی که شما از قبل می دانستید چه کسی کاپیتان خواهد بود.

در سال های گذشته, همیشه کاندیدایی برای این پست وجود داشت, اما اکنون شما نمی دانید چه کسی کاپیتان خواهد شد.

بسیاری معتقدند که برای انتخاب کاپیتان همه باید به مهاجم فعلی شیاطین سرخ توجه کنند, بخصوص از زمانی که لوئیز فن خال هدایت یونایتد را برعهده گرفته است, به نظر می رسد, گزینه اصلی برای کاپیتانی یونایتد او خواهد بود. رابین در تیم ملی هلند کاپیتان نارنجی ها در جام جهانی 2014 برزیل می باشد و هم اکنون به همراه این تیم به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها راه یافته اند.

کول معتقد است که فان پرسی نمی تواند گزینه مناسبی برای کاپیتانی یونایتد باشد زیرا او مدت زمان کمی است که به یونایتد آمده است.

رابین تنها دو سال است که در این باشگاه حضور دارد و شما به این مسئله نگاه می کنید و به خودتان می گویید, در تیم بازیکنانی هستند که بیش از 10 سال در این تیم بازی کرده اند.

کول به این نکته اشاره نمی کند که چه کسی به نظر او نسبت به رابین گزینه بهتری برای کاپیتانی یونایتد محسوب می شود و از هیچ یک از بازیکن های فعلی یونایتد حمایت نمی کند. با این حال پس از جدایی ویدیچ برخی نام ها بیشتر در بحث ها و فضای مجازی مطرح می شود: وین رونی, درن فلتچر, جانی اوانز, فیل جونز و دیوید دخیا

در فصل گذشته که به نوعی دوران انتقال برای یونایتد محسوب می شد, یونایتد بیشتر از هر زمان دیگری به یک رهبر قوی نیاز داشت, اما با نگاهی به فصل گذشته به ندرت می توان بازیکنی را به یاد آورد که روند باثباتی داشته باشد و تیم بتواند به او اتکا کند. شاید اگر گزینه مناسبی در ترکیب فعلی برای این نقش پیدا نشود, فن خال کاپیتان جدیدی به تیم بیاورد. تاکنون شایعات مختلفی درباره خریدهای متفاوت یونایتد در تابستان جاری شنیده می شود, شاید فن خال کاپیتان بعدی یونایتد را از میان این بازیکنان انتخاب کند.

[highlight]نظر شما چیست؟ به نظر شما کدام بازیکن باید در فصل آینده کاپیتان یونایتد بشود؟[/highlight]

۰ Comments