جایگزین مسیر

کول: عملکرد خوب و رو به جلو مارشال بسیار عالی است

by | مهر , ۲۳ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-اندی کول مهاجم سابق منچستر یونایتد معتقد است که آنتونی مارشال می تواند روند خوب خود را ادامه دهد و هواداران را به هیجان می آورد.

مارشال که در روز پایانی نقل و انتقالات از موناکو به منچستر یونایتد پیوست در اولین بازی خود برای شیاطین سرخ که به صورت یار جانشین به میدان آمد توانست در برابر لیورپول و در مقابل جایگاه استرتفورد اند در ورزشگاه اولدترافورد گلزنی کند.پس از آن بازی آنتونی توانست در برابر ساوتمهتون در لیگ برتر و در برابر اسپویچ در جام اتحادیه گلزنی کند.

ملی پوش سابق تیم ملی انگلستان به MUTV گفت:

من به او علاقه دارم.من دوست او هستم.من راستش را می گویم , قبل از اینکه او به منچستر یونایتد بیاید او را نمی شناختم.در فصل گذشته در برابر آرسنال بازی او را دیده بودم اما تا به الان او عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

او پا به توپ است و سرعت خوبی دارد.در فوتبال مدرن این سرعت بسیار مهم می باشد و او نیز از این استعداد بی بهره نیست.او به نظر می رسد بازیکن بزرگی است و شروع خوبی نیز داشته است.او بازیکن بسیار خون گرمی نیز می باشد.

او از شرایط بدنی خود به خوبی استفاده می کند.او فقط از لحاظ سنی جوان است اما می تواند با توپ هر کاری را انجام بدهد.او عملکرد خوبی با پا دارد و او آماده است تا خود را به مردم نشان بدهد.او اولین گلی که به ثمر رساند ما فهمیدیم که او کیفیت بالایی دارد که می تواند در مدت طولانی این چنین بدرخشد.

ما می دانیم که فوتبال دارای فراز و نشیب هایی می باشد اما به نظر می رسد او کیفیت بالایی دارد.او از زمانی که به اولدترافورد منتقل شده واقعا عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته است پس به نظر می رسد او کارهای خوبی برای منچستر یونایتد انجام خواهد داد.

۰ Comments