جایگزین مسیر

کول قیمت سانچو را دیوانه کننده اعلام کرده است

by | مهر , ۵ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-اندی کول در مصاحبه خود اعلام کرده است که منچستر یونایتد می تواند با تقویت تیم خود به موفقیت برسد اما گفته که قیمت فعلی جیدون سانچو یک پول دیوانه کننده است.

تنها خرید یونایتد در نقل و انتقالات دونی ون د بیک بوده است و پنجره تابستانی در تاریخ ۵ اکتبر بسته خواهد شد.

این در حالی است که آنها وینگر انگلیسی بروسیا دورتمند یعنی جیدون سانچو را هدف قرار داده اند و مسئله ی مهمی که می باشد این است که رقم وی ۱۰۹ میلیون پوند ( ۱۲۰ میلیون یورو ) اعلام شده است.

مهاجم سابق یونایتد به PA گفت:

من می دانم که آنها به دنبال بازیکنانی می باشند که ترکیب آنها را قوی تر کند و اینطور نیز باید باشد.مدافع میانی , مهاجم نوک من به این دو پست نگاه می کنم.

زمانی که در مورد وضعیت سانچو سوالی شد , کول گفت:

پول زیادی است یک پول دیوانه کننده.شما نمی دانید که بازیکنان چه زمانی در استادیوم ها به موفقیت می رسند.باشگاه ها با چنین خرید هایی ثروت خود را از دست می دهند.وقتی به تیمی مانند رئال مادرید نگاه می کنید که چنین خرید هایی نمی کند چه چیزی به شما می گوید؟آنها هیچ خریدی انجام نداده اند پس شما می دانید که چیزهایی در فوتبال اشتباه می باشد.

از بیرون که نگاه کنید من فکر می کنم که منچستر یونایتد می گوید ما نمی خواهیم خواسته یا ناخواسته پول های این چنینی خرج کنیم.اگر فردی که با قیمت خوبی در دسترس باشد بله ما این کار را خواهیم کرد.اما در چنین وضعیتی که موجود است و آن هم ۱۰۹ میلیون پوند؟

۰ Comments