جایگزین مسیر

کول: مویز باید 200 میلیون پوند خرج کند

by | بهمن , ۲۱ , ۱۳۹۲

مهاجم سابق منچستریونایتد, اندی کول می گوید دیوید مویز باید 200 میلیون پوند در تابستان آینده خرج کند اگر آنها می خواهند در فصل آینده رقابت های لیگ برتر با منچسترسیتی و چلسی رقابت کنند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در شرایطی که تا ساعاتی دیگر شیاطین سرخ به مصاف فولهام می روند, اکنون در جدول رقابت های لیگ 10 امتیاز با رده چهارم جدول فاصله دارند.

علی رغم اینکه مویز نتوانست اهداف مورد نظر خود را در تابستان به یونایتد بیاورد اما تاکنون نزدیک به 64/6 میلیون پوند برای خرید خوان ماتا و ماروان فلاینی خرج کرده است.

با این حال, به گزارش دیلی استار, کول معتقد است که یونایتد باید به خریدهای خود در تابستان نیز ادامه دهد اگر می خواهد امیدی به رقابت با تیم های برتر در فصل آینده داشته باشد.

“وقتی شما در شرایطی قرار دارید که منچسترسیتی آماده پرداخت 50 میلیون پوند برای تنها دو مدافع وسط می باشد – پس شما مجبور هستید که احتمال این مسئله را نیز بدهید که شاید آنها 200 میلیون پوند در تابستان آینده خرج کنند. چلسی نیز به راحتی می تواند 100 میلیون پوند دیگر خرج کند.”

“فراموش نکنید, یونایتد تنها 37 میلیون پوند برای یک هافبک تهاجمی خرج کرده است و به بازیکنان بیشتری نیاز دارد. پس برای اینکه آنها را بگیرید, باشگاه باید خرج های بزرگتری انجام دهد, تا با پولی که سیتی خرج می کند برابری کند و حتی اگر چنین خرجی نیز بکند, شما نمی توانید بگویید که آنها فصل آینده قهرمان خواهند شد.”

“قبول این مسئله سخت است اما حقیقت این است که اکنون تیم های بهتری نسبت به منچستریونایتد وجود دارند و به همین خاطر آنها تا این اندازه در رتبه پایینی در جدول لیگ قرار دارند.”

کول که 16 سال تحت هدایت سر آلکس فرگوسن در یونایتد بازی کرده است, می افزاید که او معتقد است هر مربی در جهان برای پر کردن جای خالی فرگوسن پس از بازنشستگی در صورت انتصاب به عنوان سرمربی یونایتد, کار سختی پیش روی خود داشت.

۰ Comments