جایگزین مسیر

کونوپلیانکا نمی خواهد به منچستر یونایتد منتقل شود

by | خرداد , ۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-یوهین کونوپلیانکا بال دنیپرو پیوستنش به منچستر یونایتد در این تابستان را رد کرد.

به گزارش اونینگ نیوز بازیکن ملی پوش 24 ساله اوکراینی ترجیح می دهد در باشگاه خود باقی بماند زیرا می تواند به همراه باشگاه خود فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور پیدا کند.

منچستر یونایتد نیز پس از بازی های ضعیف که در این فصل انجام داد نتوانست به لیگ قهرمانان صعود کند و در هیچ کدام از رقابت های اروپایی سال آینده حضور نخواهد داشت.

با این حال منچستر یونایتد با هدایت لوییس فن خال می خواهد در این تابستان باشگاه خود را بازسازی کند اما کونو نیز نمی خواهد به منچستر یونایتد منتقل شود.

گزارش ها نشان می دهند که منچستر یونایتد پیشنهاد 12 میلیون پوندی برای این بازیکن ارائه داده است اما بعید به نظر می رسد این انتقال صورت بگیرد.

آرتور پتروسیان سردبیر بخش روسیه ای اکسپرس در مورد کونو می گوید:منچستر یونایتد؟من ترجیح می دهم که او در دنیپرو باقی بماند و فصل آینده نیز در لیگ قهرمانان حضور پیدا کند.

این خبر خوب می تواند باشد زیرا لیورپول و آرسنال در فصل آینده لیگ قهرمانان حضور دارند می تواند خوب باشد.

برخلاف اینکه یونایتد در فصل آینده در هیچ کدام از رقابت های اروپایی حضور ندارد اما لیوپرول سال آینده در لیگ قهرمانان حضور پیدا خواهد کرد و این می تواند برای راجرز و سران باشگاه لیورپول خبر خوبی باشد تا کولو را به خدمت بگیرند.

قطعا طرفداران لیورپول خوشحال هستند که سال آینده به جای منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان حضور دارند.تاتنهام نیز به این بازیکن جوان علاقه مند می باشد اما حضور نداشتن در لیگ قهرمانان می تواند این انتقال را منتفی کند.

۰ Comments