جایگزین مسیر

کوین دیویس: کین می تواند در یونایتد موفق شود

by | تیر , ۱۱ , ۱۳۹۳

کوین دیویس پس از مشاهده عملکرد مایکل کین جوان در دوران حضور قرضی این بازیکن در لسترسیتی, به این باور رسیده است که کین ابزار لازم برای موفقیت در الدترافورد را در خود دارد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مهاجم سابق تیم ملی انگلستان, #کوین_دیویس معتقد است که #مایکل_کین حتی این فرصت را دارد تا به مدافع مرکزی اصلی شیاطین سرخ تبدیل شود.

این مدافع 21 ساله در زمانی که به طور قرضی برای لسترسیتی توپ می زد در بازی برابر بولتون در برابر دیویس در نوانبر سال 2012 بازی کرده بود.

دیویس درباره آن دیدار می گوید:

من آن بازی را به یاد می آورم. 0-0 تمام شد, مگه نه؟ پس میشه گفت بازی اول بدی نبود برای یک مدافع که تونسته کلین شیت کنه.

اما مطلب مهمی که دیویس 37 ساله به آن اشاره نکرد, مصدومیت کین و تعویض او در شرایطی بود که کمتر از یک ساعت از زمان بازی گذشته بود.

او بازیکن جوان خوبی است و امیدوارم فرصت لازم به او داده شود. 

او مطمئنا این مسئله را در لیگ دسته اول به اثبات رسانده است. به همین خاطر او باید پیشرفت کند و خودش را به تیم اصلی در الدترافورد برساند.

من حقیقتش را بخواهید در زمینه ای به دور از فوتبال با مایکل کار کرده ام. من در شرکتی بودم که توصیه های مالی زیادی به بازیکنان جوان می داد و در آن زمان او به طور قرضی در یک باشگاه بازی می کرد. در برخوردم با او به این نتیجه رسیدم که او پس خوب و بااحساسی است.

دیویس احساس می کند که کین باید دوباره به تیم دیگری قرض داده شود تا تجربه بیشتری بیاندوزد.

او چه بدست آورده است, نزدیک به 40 بازی انجام داده و 21 سال دارد. به نظر من این کافی نیست. پس, اگه او میخواد که دوباره روی نیمکت یونایتد بنشیند یا دوباره برای یونایتد بازی کند, باید دوباره قرضی به باشگاه خوبی مثل لستر برود.

در حال حاضر بحث های زیادی درباره اینکه ما چطور بازیکنان جدید پروش می دهیم و آنها را به تیم اصلی هدایت میکنیم, وجود دارد.

من در این ارتباط که چطور از این بازیکنان جوان بازی بگیریم, با نایجل کلاف و پل دیکوف بسیار صبحت کرده ام.

نایجل گفت که او تعدادی جوان را از اسکاتلند به شفیلدیونایتد قرض می دهد و آنها آنجا تجربه کسب می کنند.

آنها در چنین سن کمی به آنجا فرستاده می شوند و احتمالا 100 بازی انجام می دهند. به همین خاطر زمانی که به اینجا می آیند, آماده بازی کردن هستند.

من به این دلیل به این مسئله اشاره کردم, چون در چنین سنی بین 10 تا 20 سالگی, احتمالا من هم نزدیک به 200 بازی برای چسترفیلد انجام داده بودم.

طبیعی است که در یونایتد با همچبن ترکیب بزرگی, بازیکنان جوان کار بشدت سختی دارند.

زمانی که شما بازیکنانی را می بینید که زیر 21 سال سن دارند و برای باشگاه های خود هم اکنون بازی می کنند, احتمالا همه آنها حداقل یکبار یا شاید 3 یا 4 بار قرض داده شده اند.

بازیکنانی مثل دنی ولبک باید قرض داده بشوند تا تجربه کسب کنند. البته, آنها تمرینات فوق العاده ای را پشت سر می گذارند و مربی های عالی دارند که این مزیت حضور در باشگاه هایی همچون یونایتد و سیتی می باشد.

اما در نهایت, شما باید در برابر هواداران بازی کنید.

به شخصه, من هیچ مشکلی در بازی کردن بازیکن های 16, 17 ساله در تیم اصلی نمی بینم. متاسفانه آنها باید قرض داده بشوند, زیرا مسیر اینگونه است.

ما بازیکنانی داشتیم همانند جک ویلشر و دنیل استوریج که به بولتون آمده اند و در زمان برگشتن به آرسنال و چلسی بازیکنان بسیار بهتری شده بودند. مدت زمانی که آنها در کنار ما بودند, باعث متحول شدن آنها شده بود. آنها در شرایطی که بازیکن محکم تر و بهتری شده بودند, به تیم های خود برگشتند.

استوریج را درنظر بگیرید, احتمالا شما از همان روزهای اول بااستعداد بودن او را تشخصی می دادید. او برای من نمایانگر توانایی های نیکولاس آنلکا است, سرعت بالا و تمام کنندگی این مهاجم فرانسوی.

او تنها نمی توانست باشگاهی پیدا کند که بتواند در آن جا بیافتد. اما بدیهی است که او اکنون در لیورپول بسیار خوشحال است. او فرم ایده ال خودش را پیدا کرده است. در مقام یک بازیکن, گاهی اوقات زمان می برد تا باشگاهی را پیدا کنید که احساس کنید در آن راحت هستید. زمانی که این مهم تحقق یابد, شما بهترین بازی خود را به نمایش می گذارید.

به همین خاطر, دیدن پیشرفت مایکل جالب خواهد بود. او سخت تلاش خواهد کرد تا به مرز آمادگی برسد و با قدرت به ترکیب تیم بازگردد.

یونایتد بازیکنانی بزرگی همچون فردیناند و ویدیچ را ازدست داده است. حفره بزرگی آنجا بوجود آمده است و احتمال دارد او بتواند در آن پست تاثیری بگذارد, چه کسی می داند؟

مربی جدیدی بر سر کار آمده است و اگر او در تور پیش فصل بتواند مربی را تحت تاثیر بگذارد, چرا نباید مربی شانسی به او بدهد؟

[highlight]به نظر شما مایکل کین باید در فصل آینده به ترکیب اصلی راه یابد؟[/highlight]

 

۰ Comments