جایگزین مسیر

کین:منچستر یونایتد در چند سال آینده نمی توانند جامی را کسب کنند

by | مهر , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-کاپیتان سابق منچستر یونایتد روی کین معتقد است کم تجربگی در قلب دفاع باعث جلوگیری کسب افتخار طی این چند سال خواهد شد.

روی کین معتقد است که منچستر یونایتد هنوز هم نمی تواند در لیگ برتر مقام اول را کسب کند و دور از این امر قرار دارد.

پس از اینکه دیوید مویس فصل بدی را پشت سر گذاشت از همین رو باشگاه منچستر یونایتد با خرید 6 بازیکن و آوردن لوییس ون گال به این مربی دستور داده است که سال آینده این باشگاه باید در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد.

یونایتد در حال حاضر در رده چهارم قرار دارد اما کین که در حدود حضور دوازده و نیم ساله خود در یونایتد 13 جام به دست آورد معتقد است که این امر بسیار دشوار خواهد بود.

رونی کین با مصاحبه با بخش فوتبال بی بی سی گفت:”یونایتد بهتر از چند هفته گذشته نتیجه میگیرد و نتایج خوبی کسب کرده است.”

“این واضح است که آنها گل های زیادی به ثمر می رسانند زیرا آنها بهترین گلزنان را در اختیار دارند بازیکان جلویی آنها واقعا رویایی هستند.”

“اما برای گرفتن جام های بزرگ مانند لیگ برتر و لیگ قهرمانان من فکر می کنم که چند سال آنها دور از این امر خواهند بود باید گفت که آنها در خط دفاع نیاز بازسازی دارند.”

“شما می توانید با خط حمله قوی پیروز شوید و گلهای زیادی به ثمر برسانید اما من فکر می کنم در خط های عقب تر آنها در دفاع کم تجربه می باشند و در حال حاظر دچار مشکلاتی نیز شده اند و این بسیار سخت خواهد بود که جامی به دست بیاورند.”

۰ Comments