جایگزین مسیر

گاردین: فن خال به دیماریا اجازه خروج خواهد داد.

by | تیر , ۲۵ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

لوییس فن خال هنوز امیدوار است آنخل دیماریا در منچستریونایتد باقی بماند اما او نیازی به بازیکنی ناراضی ندارد و برای همین اگر شرایط مناسب باشد، او را تیم پاریسی خواهد فروخت

چند روز پیش در جلسه ای فن خال به دیماریا گفته است که باور دارد این بازیکن ۲۷ ساله باید حداقل یک فصل دیگر در انگلستان بماند، پس از آن که فصل گذشته نمایشی ناامید کننده داشت.

ولی دیماریا هنوز در منچستر جا نیفتاده است و این بازیکن آرژانتینی به فن خال گفته است که او و همسرش تصمیم به ترک این شهر دارند. سرمربی نیز هر چند مایل به جدایی او نیست، اما در نظر دارد ادینسون کاوانی را برای جانشینی رابین فن پرسی به نحوی وارد معامله کند و به نظر می رسد دیماریا می تواند برگ برنده او باشد.

اگر دیماریا بر نظر خود برای ترک تیم پافشاری کند، به نظر می‌تواند به عنوان عنوان بخشی از انتقال کاوانی مورد استفاده قرار گیرد. این بازیکن اروگوئه ای اغلب مجبور بوده است به دلیل حضور زلاتان، خارج از پست تخصصی خود بازی کند.

اگر دیماریا تصمیم به ماندن بگیرد، این یک سورپرایز خواهد بود. فن خال وضعیت این بازیکن را درک می‌کند و به نگرانیهای او در خصوص همسرش احترام می‌گذارد. خانه ای که آنها اجاره کردند در ماه مارس مورد هجوم سارقان قرار گرفت، آن هم زمانی که خانواده در منزل حضور داشتند. این باعث شد آنها محل زندگی خود را تغییر دهند و این هم فاکتوری موثر بر تصمیم گیری دی ماریا است.

دیماریا فصل گذشته درگیر مصدومیت هم بود و با توجه به قیمت رکوردشکنش نتوانست موثر ظاهر شود. هر چند او در چهار بازی ابتدایی او سه گل به ثمر رساند و بسیار خوب و درخشان بازی کرد.

باید منتظر ماند و دید سرنوشت این بازیکن و هم چنین دخیا و والدز چگونه رقم خواهد خورد…

 

 

۰ Comments