جایگزین مسیر

گاردین : منچستریونایتد دخیا را به رئال نخواهد فروخت مگر در صورت جذب راموس.

by | تیر , ۱۲ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

انتظار می‌رود داوید دخیا دوشنبه برای تمرینات پیش فصل با منچستر یونایتد برگردد. به نظر می‌آید قرار است این بازیکن شیاطین را در پرواز ۱۳ جولای به سیاتل همراهی کند مگر این که انتقال او به رئال تا آن روز کامل شود.

باشگاه آماده است تا دخیا را برای یک فصل دیگر نگه دارد و او را به صورت رایگان در تابستان سال بعد از دست بدهد، اگر رئال سرخیو راموس را به آنها نفروشد. پر افتخارترین باشگاه انگلستان به هیچ عنوان اسیر این رکورد رئال که آنها هر بازیکنی را که بخواهند به خدمت می‌گیرند، نمی شود.

دخیا در حال حاضر در مادرید است اما باید برای دوشنبه همراه با سایر ملی پوشان تیم، به جز هرناندز که مصدوم است، به کمپ تمرینی AON برگردد.

اگر آینده دخیا تا دوشنبه معلوم نشود، او به عنوان بخشی از تیم به تور پیش فصل و سفر آمریکا خواهد رفت. از طرفی لوییس فنخال مایل است این مساله هر چه سریعتر حل شود تا او متمرکز به آماده سازی تیم شود.

لوییز فن خال به راموس به عنوان کلیدی برای تقویت خط دفاعی می نگرد و همچنین این بازیکن را از جهت قدرت رهبری اش در رختکن مهم می داند. اما بر خلاف آنچه در سال ۲۰۱۳ در خصوص فابرگاس رخ داد، باشگاه این بار ترسی ندارد از این که راموس از آنها برای قراردادی بهتر استفاده کند. چرا که رئال محتاج به دخیا است تا او را جایگزین ایکر کاسیاس کند و اگر راموس به منچستر نیاید، دخیا فروخته نخواهد شد.

راموس از جانب باشگاه مطلع شده که پیشنهادی ۲۸.۵ میلیون پوندی برای او دریافت شده و او به باشگاه اعلام کرده که قصد جدایی در تابستان جاری را دارد.

دو تابستان قبل فابرگاس نیز سیگنالهایی از این که شاید به الدترافورد برود بروز داد در حالی که در بارسا ماند و از جانب این باشگاه کاتالانی به او اطمینان داده شد که در برنامه هایشان جا دارد. هر چند او فصل بعد به  چلسی رفت!

 

۰ Comments