جایگزین مسیر

گریزمان ادعا می کند یونایتد او را می خواهد

by | آبان , ۳ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –ستاره سوسیداد آنتونی گریزمان ادعا می کند که یونایتد به دنبال اوست و استعدادیاب های یونایتد به طور کامل بازی او را تماشا می کردند در بازی چهارشنبه یونایتد برابر سوسیداد.

.

.

.

.

.

.

.

.

همچنین گریزمان می گوید که استعدادیاب های یونایتد چند بازی او را در این فصل دیده اند و به دنبال این هستند که من را به یونایتد بیاورند.

این در حالی است که گریزمان این خبر را قبل از باخت 1-0 مقابل یونایتد می باشد و همچنین چند باشگاه لیگ برتری نیز به دنبال گریزمان ستاره 21 ساله فرانسوی سوسیداد هستند.

گریزمان با گفتگو با اسکای به این نکته اشاره کرده است که چند باشگاه لیگ برتری به دنبال من هستند و یونایتد نیز در این لیست می باشد ولی این هیچ تاثیری در من نخواهد داشت.

“من تمام فکرم را روی سوسیداد گذاشته ام و به دنبال موفقیت با سوسیداد می باشم”.

این ستاره که اهل فرانسه می باشد بیش از 140 بازی برای سوسیداد انجام داده است و اولین حضور او در سوسیداد به سال 2009 بر میگردد که درآن سال به سوسیداد پیوست.

این ستاره که چند ماه دیگر 22 ساله خواهد شد با بازی خوب خود در فصل گذشته لالیگا موجب این شد که سوسیداد با نتایج خوب در رده چهارم قرار بگیرد و به لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

او در لالیگا در 6 بازی به میدان رفته است که 2 گل نیز به ثمر رسانده است و در بازی چهارشنبه شب در مسابقات لیگ قهرمانان برابر یونایتد بازی بسیار خوبی از خود به جایی گذاشت و بهترین بازیکن سوسیداد در این بازی شد.

الان وینگرهای تیم آنتونیو والنسیا و اشلی یانگ که در این فصل بازی های خوبی را به نمایش نگذاشتند شاید آخر فصل این 2 به فروش برسند و گریزمان به یونایتد بپیوندد.ولی نانی در این فصل بازی های نسبتا خوبی از خود به نمایش گذاشته است و باحضور عدنان و زاها شاید گریزمان نیز به یونایتد بپیوندد.

این جای تعجب نیست که یونایتد بخواهد برای قویتر کردن وینگرهای خود به دنبال گریزمان ستاره سوسیداد باشد و او را به خدمت بگیرد.

۰ Comments