جایگزین مسیر

گریزمان در سوسیه داد نمی ماند

by | اردیبهشت , ۲۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

انتونیو گریزمان ادعا کرد که بازی مقابل ویارئال اخرین بازیش به احتمال زیاد برای سوسیه داد باشد و بعد از جام جهانی به تیم جدیدش خواهد رفت.او اعلام کد به دنبال اینده ای روشن است و دوست دارد بهتر شود.سه تیم بزرگ انگلیس یونایتد و ارسنال و لیوپول خواهان او هستند.

این ستاره 23 ساله در این فصل 16 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل نیز صادر کرده است و توانست به تیم ملی فرانسه نیز راه پیدا کند.او عملکرد بسیار خوبی داشته است و یونایتد برای جذب او باید تلاش زیادی بکند.

او درباره ی اینده خود به یک شبکه ورزشی فرانسه گفت:

“من در سوسیه داد پیشرفت کرده ام ولی به نظرم برای هم پیشرفت خود و هم سود باشگاه باید اینجا را ترک کنم و به جایی بروم تا رویاهایم محقق شود.من هم اکنون تنها به بازی با ویارئال فکر می کنم و بعد از ان هم تمام تلاشم را می کنم تا فرانسه در جام جهانی موفق باشد و بعد از ان باد تضصمیم گیری کنم و الان نمی توانم بگویم چه اتفاقی خواهد افتاد.”

گریزمان دارای یک بند ازادسازی 25 میلیون یورویی است و یونایتد حتی حاضر به پرداخت بیشتر از این مبلغ است اما نباید فرصت را از دست بدهد.

ونگر قصد دارد برای تقویت خط حمله خود هموطن خود را به خدمت بگیرد و راجرز هم که بعد از مدت ها لیورپول به اروپا صعود کرده است می خواهد خوب کار کند و احتمالا ون خال هم با وجود ضعف یانگ و نانی  باید به او فکر کند.

 

۰ Comments