جایگزین مسیر

گرینوود تا چند روز تمرینات خود را تنها انجام خواهد داد.

by | شهریور , ۲۱ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – این مهاجم ۱۸ ساله که سه‌شنبه تمرینات انگلستان را به مقصد منچستر ترک کرد، مجبور است برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا دور از ترکیب اصلی و تنها در کارینگتون تمرین کند.

سان گزارش می‌دهد که گرینوود باید پس از این که اوله گونار سولسشائر و تیم اصلی کارینگتون را ترک کردند در آنجا به تمرین بپردازد.

گرینوود در ترکیب تیم برای بازی دوستانه مقابل آستون ویلا که جهت آماده سازی برای شروع لیگ برتر خواهد بود، حضور نخواهد داشت. گفتنی است منچستریونایتد روز ۱۹ سپتامبر اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر را مقابل کریستال پالاس در الدترافورد انجام خواهد داد.

هنوز این امکان وجود دارد که این بازیکن جوان در ترکیب بازی مقابل پالاس حضور داشته باشد ولی طبق گزارشات فقط در صورتی امکان پذیر است که مدام تست کرونا ویروس دهد و نتیجه آن منفی باشد.

گرینوود و فیل فودن بازیکن منچسترسیتی، که هر دو در جریان پیروزی ۱-۰ انگلستان مقابل ایسلند اولین بازی ملی خود را انجام دادند، پس از رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی حباب رکیاویک، از تیم ملی کنار گذاشته شدند و به انگلستان برگشتند.

سولسشائر برنامه دارد که در مورد کنار گذاشته شدن از ترکیب تیم ملی انگلیس با گرینوود صحبت کند و مصمم است از تکرار دوباره همچین اتفاقاتی برای بازیکن جوان خود جلوگیری کند.

گرینوود تست کرونا ویروس را روز چهارشنبه داد تا ببیند می‌تواند برای تمرینات به هم‌تیمی‌های خود بپیوندد یا خیر، ولی برای چند روز آینده تنها به تمرینات خود ادامه خواهد داد.

۰ Comments