جایگزین مسیر

گری نویل:داوید دخیا باعث برنده شدن منچستر یونایتد در مسابقات خواهد شد

by | شهریور , ۲۲ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-گری نویل در تازه ترین صحبت هایش اعلام کرده که در دیدار شب گذشته مردم متوجه شدند که داوید دخیا جه اندازه مهره ارزشمندی در اولدترافورد به حساب می آید.

این دروازه بان اسپانیایی که روز جمعه قرارداد خود را به مدت ۴ سال دیگر تمدید کرد در دیدار شب گذشته در برابر لیورپول به میدان رفت و اولین بازی خود را انجام داد.این در حالی است که او تقریبا به رئال پیوسته بود.

گرین نویل گفته است که با نگه داشتن داوید دخیا توسط لوییس ون گال این دروازه بان اسپانیایی در طول فصل مهره کلیدی خواهد بود و گری انتظار دارد  که دخیای ۲۴ ساله تاثیر بسیار بزرگی در این فصل یونایتد داشته باشد.

گری نویل گفت:

منچستر یونایتد با نگه داشتن داوید دخیا باعث شد یک برد بسیار بزرگ در طول فصل کسب کند.

اگر منچستر یونایتد امروز رومرو را درون دروازه قرار می داد بدون هیچ بی احترامی که به او داشته باشم شاید او نمی توانست آن یک یا دو توپ را مهار کند.

او (دخیا) ضربه آیب را به خوبی مهار کرد بنابراین من فکر کنم شما باید آن را  نگاه کنید و درباره دخیا فکر کنید او با سیو خوبش یک امتیاز برای یونایتد خرید.

گریم سونس یک شماره قبل از بازی گفت فکر کنم آن گفت ۱۵ امتیاز که آیا او (دخیا) می تواند عملکرد خوبی داشته باشد ما نمی دانیم اما من باید به او بگویم تمام آن حرف هایی که زد با بازی دیشب منطبق نیست.

همچنین گری نویل معتقد است که ثبات یک دروازه بان می تواند برای کسب افتخار در طول فصل به یونایتد بسیار کمک کند.

او اضافه کرد:

او برنده این بازی بود در طول این سال های دروازه بان های خوب و بدی منچستر یونایتد داشته است.

اگر شما نگاه کنید زمانی که پیتر اشمایکل و ادوین ون در سار اینجا حضور داشتند دخیا نیز در چند سال گذشته با مانند آنها فوق العاده بوده است.

در این میان مشکلاتی وجود داشت و شما یک لحظه فکر کنید به جای داوید دخیا یک دروازه بان دیگری مانند لیندگارد , والدز یا ررومر به جای او بودند.فکر می کنم شما می گفتید کدام از آنها خوب خواهد بود.

اگر وی به مدت ۱۲ ماه هم اینجا باشد قاطعیت خوبی به منچستر یونایتد می دهد.اکنون برای منچستر یونایتد و من طرفدار خوب می باشد.این باعث می شود من هر هفته با خیالی آسوده بازی های تیم را تماشا کنم.

نویل تاثیر آنی مارشال در طول ۲۵ دقیقه حضورش در زمین را ستود.وی یک گل انفردای عالی در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند.

او گفت:

این یک لحظه بزرگ برای او می باشد.اما اشتباه نکنید.

من نشنیده ام که طرفداران منچستر یونایتد او را با صدای بلند تشویق کنند.من می دانم که در مقابل لیورپول به میدان رفته بودند اما در اطراف ورزشگاه او را تشویق می کردند.

در طول چند ماه آینده طرفداران منچستر یونایتد دیگر مثل بازی مقابل لیورپول از مارشال انتظار گلزنی ندارند بعضی از آنها به او زمان می دهند که این اعتماد به نفس وی را بالا می برد.

حتی اگر او هفته آینده در لیگ قهرمانان و در برابر ساوتهمتون نتواند عملکرد خوبی داشته باشد و گلزنی نکند اما باید هنوز به فکر گلزنی های بیشتری باشد و خود را نشان دهد و خریدن زمان برای یک بازیکن جوان بسیار با اهمیت می باشد.

۰ Comments