جایگزین مسیر

گری نویل:شاو یک موفقیت بلند مدت برای یونایتد است

by | تیر , ۲۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

سفیر منچستریونایتد و بازیکن سابق این تیم,گری نویل معتقد است لوک شاو یک استعداد ناب است و یونایتد به طور بلند مدت از او استفاده خواهد کرد و خرید موفقی خواهد بود.شاو گرانترین جوان جهان در تاریخ 27 اگوست راهی اولدترافورد شد و قراردادی تا سال 2018 امضا کرد.

نویل که مربی تیم زیر 19 ساله های انگلیس بود در این تابستان نیز از نزدیک در برزیل با شاو همراه بود,اعلام کرد شیاطین سرخ یک نابغه را به خدمت گرفته اند و خرید بسیار خوبی است.

گری نویل در این باره به سایت باشگاه گفت:

“من همیشه تلاش می کردم و دوست داشتم این استعداد را در یونایتد ببینم و همینطور هم شد.

باشگاه یونایتد همیشه برای استعدادهای خوب مبالغ بالایی را پرداخت کرده است و همیشه هم سود کرده است.پرداخت 27 میلیون پوند برای شاو به همین دلیل است.

من او را از نزدیک بارها تماشا کرده ام و باید اعتراف کنم او واقعا خارق العاده است و به زودی تبدیل به یکی از بهترین های انگلیس و یونایتد خواهد شد.”

شاو با نمایش های خوبش در ساتهمپتون آن هم در 18 سالگی توانست مشهور شود و در این سن و سال توانست به همراه تیم ملی انگلیس راهی برزیل شود.

گری نویل افزود:

“لوک فصل بسیار خوبی را در ساتهمپتون سپری کرد و به نظرم هواداران ما باید درک کنند که چرا این مبلغ برای شاو پرداخته شده است.او در 18 ماه گذشته توانسته است خودش را از بازیکن جوان یک باشگاه به تیم ملی برساند و یک بازی کامل نیز در جام جهانی انجام دهد.

او در فصل آینده می تواند بسیار به نفع یونایتد کار کند و هر چه بالغ تر شود بیشتر به سود یونایتد خواهد بود.

او به زودی با باشگاه و شرایط یونایتد عادت خواهد کرد.انتظارات از بازیکنی که در یونایتد بازی می کند بسیار بالاست اما به نظرم شاو تواناایی جواب دادن به این مسائل را دارد.”

۰ Comments